carlhaakon Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Synes ikke du skal bytte ut noe i fronten din jeg, denne skiller seg ut fra alle andre, med M front blir ikke denne like tøff etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Men Carl Den er i det laveste laget forran :/ og jeg vil ikke heve den. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Men Carl Den er i det laveste laget forran :/ og jeg vil ikke heve den. hehe blir vel ikke så mye høyre med M front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Hvor mye bygger den? Tenkte på fra øverst til nederst på fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Fangeren jeg har nå bygger 37,5 cm og da har jeg 7,5 klaring foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Synes fangeren faktisk er tøff jeg og Si fra om du skal selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 usikker egentlig. kan måle på min ved siden av eventuelt om du vil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Da har jeg fått Bosch linselyktene jeg kjøpte av andree her på forumet. Fikk plutselig en ny front. Digger disse lyktene!! Her er noen bilder Bosch vs ZKW Må justere litt på høyere lykt, men ble så våt i regnet så ble fort ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Se der ja Liker de lyktene der best jeg og. Er litt oldschool porr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Hele fronten var jævlig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Tusen takk Synes disse er de feteste lyktene du får til E36! Fikk et lite ansiktsløft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Jeg og (Ja jeg har de samme ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Hva slags lykter er det? ikke samme som meg vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Det er orginale Bosch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå