Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

AMS har i sin svenske utgave postet to bilder av kommende 5 serie, men om det er noen offisielle brosjyrebilder de har benyttet eller om det rett og slett er fotomanipulering vites ikke. Det ser imidlertid ut til å være svært realistisk hva tidligere spionbilder har vist og diverse manipulasjoner-

Jeg syns bilen ser svært bra ut. Har klarte trekk til 7 serien, men virker både en del mindre og mer sporty. Nyt synet av kommende 5'er.. 8)8)

t2vjv97kpxipl50a9k9x.jpg

Skrevet

Jeg liker linjene på bilen, men jeg er ikke glad i de enorme nyrene BMW får. De er alt for dominerende for min smak. Jeg tror nye femmeren hadde vært mye penere forfra med litt mer moderate nyrer og den hadde fått et mye mer elegant preg.

Skrevet

Tviler vel på at dette er offisielle bilder, men de er sikkert ganske nærme virkeligheten. Blir sikkert en kjempebra/flott bil.

Skrevet

Jeg er 100% sikker på at dette er manipulerte bilder. Ser man på det nyeste bildet som er tatt av F10 (kamuflert) på veien ser man at bildet i førstepost ikke stemmer med enkelte detaljer.

En enkel detalj man kan se på er plasseringene av dørhåndtakene som er alt for høyt på det manipulerte bildet.

5er-F10-04.JPG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...