Ullsokk Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Kjøp justerbart, så får du det akkurat sånn DU vil ha det Koed har FK til en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hehe, jaa.. FK beste alternativ når det gjelder pris og kvalitet? Har nemlig ikke såå god råd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 EBAAAY. Justerbart til 2000kr ferdig levert CA ( variere litt, hent i sverige og du slipper moms for dere som kan ) http://cgi.ebay.de/TA-TECHNIX-PREMIUM-G ... 335668dd19 Hvorfor handler ikke fler utenlands? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Takk for tipset! Er dette settet brukandes? Flere ting som lønner seg å kjøpe på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Jeg handler alt på ebay jeg. Billig, leveringstiden er matchende norsk post og ikke minst prisen. Halvparten. Bestilte meg nettopp ny eksos til bilen, komplett fra kat og bak inkl. monteringskit ... 1300kr ... ferdig fraktet. Kvalitet eller ei, jeg kan bytte eksosanlegg en gang i året på den prisen. TA-Technix er jo relativt kjent i norge også. Flere aktører som selger dette, til dyrere pris så klart. Jeg har selv handlet et slikt "billigsett" på ebay og hadde ingen problemer, perfekt passform, herlig stivhet og - masse - senk. Samtidig er alt Tüv godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hørtes veldig bra ut! Tysk ebay? Hvor mye toll og moms kommer det på feks et senkesett? Hva med fangere osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Tysk ebay er kjekt, man lærer seg fort hva ting heter. 25% av kjøpesum. Dvs ca 500kr +/- på det senkesettet. Alt er jo billigere, men store og tunge ting koster dæven å frakte, og det er det få som "gidder". Lønner seg mest å handle slitedeler og smådeler. Hjullager, bærearmer, fjører, dempere, you name it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Er lykter osv billigere der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Forresten. Hjelper det noe på lyden å kun bytte bakpotta? Eller er det en fordel å bytte hele fra kat og bakover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Noen som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Du har jo bare en potte bak etter kat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Sitter ikke katen ca rett etter grenrøret? Er det ikke en lyddemper mellom den og endestykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Noen som har noe erfaring med JOM coilovere eller TA-Technix coilovere? Skal ha meg senkesett nå.. Tenker jeg bestiller fra ebay.de Eller noen av de andre billige som ligger på ebay? FK feks.. Lurer også på effektanlegg. Er det mye vits å kjøpe noe kjent? Eller holder det å gå på bilextra feks, å kjøpe ei potte med doble enderør? Evt, hva er å anbefale av kjente merker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Har testet JOM og det virker som et bra kjøp til de som vil ha billig og bra coilovers. ST-Import venter på et stort parti av nettopp JOM Coilovers og kan trygt ambefale de. Skal du kjøre på bane ville jeg funnet noe kvassere som feks Bilstein sprint. JOM fungerer bra til hverdagskjøring og ikke ekstremkjøring, tror de blir fort gåen visst du herjer rundt på bane, i tillegg er de relativt myke til coilovers å være så komforten blir veldig bra på vanlig kjøring. Konkludert så er de godt balansert og er en svært god allroundcoilover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå