Gå til innhold

Coilover og effektanlegg fra ebay.de. Funker det bra nok?

hypah
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg handler alt på ebay jeg. Billig, leveringstiden er matchende norsk post og ikke minst prisen. Halvparten.

Bestilte meg nettopp ny eksos til bilen, komplett fra kat og bak inkl. monteringskit ... 1300kr ... ferdig fraktet.

Kvalitet eller ei, jeg kan bytte eksosanlegg en gang i året på den prisen.

TA-Technix er jo relativt kjent i norge også. Flere aktører som selger dette, til dyrere pris så klart.

Jeg har selv handlet et slikt "billigsett" på ebay og hadde ingen problemer, perfekt passform, herlig stivhet og - masse - senk.

Samtidig er alt Tüv godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysk ebay er kjekt, man lærer seg fort hva ting heter.

25% av kjøpesum. Dvs ca 500kr +/- på det senkesettet.

Alt er jo billigere, men store og tunge ting koster dæven å frakte, og det er det få som "gidder". Lønner seg mest å handle slitedeler og smådeler. Hjullager, bærearmer, fjører, dempere, you name it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Noen som har noe erfaring med JOM coilovere eller TA-Technix coilovere? Skal ha meg senkesett nå.. Tenker jeg bestiller fra ebay.de :)

Eller noen av de andre billige som ligger på ebay? :) FK feks..

Lurer også på effektanlegg. Er det mye vits å kjøpe noe kjent? Eller holder det å gå på bilextra feks, å kjøpe ei potte med doble enderør? :)

Evt, hva er å anbefale av kjente merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet JOM og det virker som et bra kjøp til de som vil ha billig og bra coilovers. ST-Import venter på et stort parti av nettopp JOM Coilovers og kan trygt ambefale de. Skal du kjøre på bane ville jeg funnet noe kvassere som feks Bilstein sprint. JOM fungerer bra til hverdagskjøring og ikke ekstremkjøring, tror de blir fort gåen visst du herjer rundt på bane, i tillegg er de relativt myke til coilovers å være så komforten blir veldig bra på vanlig kjøring. Konkludert så er de godt balansert og er en svært god allroundcoilover.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...