bmwe30is Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 hei. har kjøpt ny bil nå. ble en 540 bilen er orginalt en 88 525ia. ble importert i 92. den er kappet i to sirka mitt i bakdøra, fronten er da en 92 540ia. det er stemplet inn nytt nummer og den er godkjennt. er også godkjennt med 17" felgene som står på og senkesettet. jeg kjøpte den av en kar fra Sirevåg. var visst noen kompiser av han som hadde bygget om bilen. vis noen kjenner noe til disse, så skader det ikke med litt info fra ombygginga osv.. bilen har snart rullet 250k mens motoren har gått sirka 160k. det er bare å komme med forslag om det er noe jeg kan gjøre med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Gratulere med grombil. Bilder !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Gratulere med grombil. Bilder !! takker er bare ett bilde foreløbig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 slik står den nå. må skifte noen gummi fester bakerst på girkassa. så må jeg ta ned bunnpanna og sjekke skruene til oljepumpa. skifter olje og oljefilter også. lurer på hva slags olje jeg burde fylle på motoren? og hva slags olje på girkassen ? hadde vert fint om noen kunne svare på det. og eventuellt hvor mye olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Skal være en spesiell olje på kassen som du bestiller hos bmw. Du må regne med ett par tusen i olje til kassen, du trenger 10liter. Heter shell la264. , husker ikke alle tallene. Spørs litt om du har svart eller grønn tag på kassen da. Det må du finne ut av før du drar til bmw for å bestille olje. Olje på motor, så bruker jeg castrol 10w-60 RS Edge. Du trenger 7liter av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 ok takk for det. lurte litt på å få tak i en m5 bakfanger. må ha en liten hekkspoiler også. noen som har til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 lurer på å skifte girkasse. leste litt om denne på ebay. står at den er til 94-95 540i med longblock ? hva som er forskjellen på den og 92 ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Used ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 ser bra ut denne ja! Gratulerer med skikkelig bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 takker kjøpt en del nye deler. nå. nye bak lykter, nye front lykter, ny grill, nye motorfester og girkasse fester, nytt luftfilter og oljefilter. har hatt nede bunnpanna også, der lå det en løs skrue fikk vaksa godt i hullet, og låste faste alle skruene igjen bestiller noen nye bremseskiver nå. håper det er bra greier: http://www.schmiedmann.no/115/produkt/BRSP32Z.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hvordan ligger det ann med bensinforbruket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 bra. koster å være kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hehehe derfor jeg spurte BMW V8er i stor bil som 5-serie betyr bare en ting: Det smaker! Men koster også Lykke til med prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 hehe nye lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Skikkelig gromt med åtter i E34 Og fire stusser bak funker fint når man har motoren til å backe det opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå