S.Hafsmo Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 frontcut er vel ca. det du beskriver der ja. motorsterke biler kappes i 2 og fronten brukes enten til å motorkonvertere andre biler eller som i ditt tilfelle, sveise sjiten sammen. har og vurdert å ringe ESS, og tror jeg kommer til å gjøre det til våren. de er ikke så gira på trimmabiler oppe i kalde nord. ihvertfall ikke enda. skulle hatt mulighet til å montere magnetkobling på kompressoren slik som f.eks KAD motorene til Volvopenta har, så man kan koble kompressoren inn og ut etter behov. skulle gå greit å slippe billig unna på en benking da. ang. powerflex vet jeg ikke om de har hele sett, men generelt sett er sånt billigere på Koed.no og forresten, 6-trinns må man ha på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 da er sorte DE lykter kommet. har også bestillt nye foringer til hele bakstillinga. er en liten vibrasjon avogtil. begyner ved 40kmt ved gasspådrag. forsvinner igjen ved 60kmt ca. har skiftet motorfester, girkasse fester. nå skifter jeg resten av oppheng/foringer også. burde vel bli bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 nye lyktene: skjuler seg mye rart på baksiden... : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 uff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Rått prosjekt! Komt noe lenger nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 javisst, allt er helt 100% under bilen nå allt rust er borte, alle foringer, og gummifester osv er nytt kan se om jeg finner noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 noen bilder bilde fra annonsen da jeg kjøpte den. et halvt år tid siden: hmm.. kjøpte nye skiver og klosser. skulle være noe bra greier, men nå i det siste har den begynt å skjelve noe voldsomt når jeg bremser, spesiellt fra 100 til 80. hva kan dette være? kan skiva ha slått seg skjeiv? god bilene: noe kjøring fra i går: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 se der ja har du sperre diff på denne? hvordan gikk det med vibrasjonene i bakstillingen? fikk du det vekk med å bytte foringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 denne likt eg! såg jævli fin ut bake me den eksosen, vurder slik selv på min lille 530:P hvordan er 4litern på bensinforbruke på normal kjøring? bykjøring/langkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 se der ja har du sperre diff på denne? hvordan gikk det med vibrasjonene i bakstillingen? fikk du det vekk med å bytte foringer? har orginal 540 diff. pleier å spinne bare på det ene hjulet når jeg kjører ut av kryss osv. det er teit. må svinge sånn at jeg får sleng på den, så spinne begge hjulene hmm, tja er nesten borte nå. er litt igjen enda. kan ikke skjønne hvor det kommer fra. kast i mellomakslingen kansje? eg bare på første og andre gir, ved lite gasspådrag det er noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 denne likt eg! såg jævli fin ut bake me den eksosen, vurder slik selv på min lille 530:P hvordan er 4litern på bensinforbruke på normal kjøring? bykjøring/langkjøring? hehe ja er tøfft med 4 endestusser men det er en skillevegg som er rusta bort inni der, så eksosen kommer ikke ut på høyre side bruker jo en del bensin. målte min til 1,9 på mila, men det var ganske mye råkjøring da. burde gå ann å få den ned på 1,5 vertfall, vis ikke enda mindre. vet ikke jeg. jeg kjører 316 til daglig, så kjører jeg med 540en når jeg skal ha det gøy. sparer ikke på bensinen da akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 feit ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 hehe, det der så jo ut som effektiv bruk av 540. var det automatgir på denne? synes forøvrig du hadde noget høyt forbruk? eller var det 1,9 mens du lagde donuts? min ligger på rundt 1.3-1.4 på ren bykjøring. 0.9-1l/mil på langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Min 530 bruker 2.3 på mila ved fin bykjøring. Må jo vær nå rappeltullat da? Kanskje eg må invister i 4liter;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Min 530 bruker 2.3 på mila ved fin bykjøring. Må jo vær nå rappeltullat da? Kanskje eg må invister i 4liter;p de va mystisk, kan hende du ha belegg på lmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå