bmwe30is Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 hehe, det der så jo ut som effektiv bruk av 540. var det automatgir på denne? synes forøvrig du hadde noget høyt forbruk? eller var det 1,9 mens du lagde donuts? min ligger på rundt 1.3-1.4 på ren bykjøring. 0.9-1l/mil på langkjøring. automatgir på denne ja som sakt, kjørte ikke fint når jeg målte den til 1,9. gikk mye med pedalen i gulvet da. 0,9-1,0 på langkjøring? hmm.. jaja, vis man legger sjela i det, så er det sikkert mulig Min 530 bruker 2.3 på mila ved fin bykjøring. Må jo vær nå rappeltullat da? Kanskje eg må invister i 4liter;p må være noe som ikke er som det skal der.. må nesten bare få tak i en 4liter ja vet ikke hvor mye forskjeld man merker fra m60b30 til m60b40? Min 530 bruker 2.3 på mila ved fin bykjøring. Må jo vær nå rappeltullat da? Kanskje eg må invister i 4liter;p de va mystisk, kan hende du ha belegg på lmm? hmm. belegg på lmm? har aldri hørt om det før. kansje jeg må skjekke dette på min også. er det noe som pleier å skje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Kan ikke si jeg anstrengte meg voldsomt for det forbruket. kjørte bilen 130 mil fra Stord til Bodø når jeg hentet den, da målte jeg den til 0,97 i snitt på hele turen. altså inkl. ca 100 forbikjøringer. (gøy å kjøre forbi med disse. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 hehe, det der så jo ut som effektiv bruk av 540. var det automatgir på denne? synes forøvrig du hadde noget høyt forbruk? eller var det 1,9 mens du lagde donuts? min ligger på rundt 1.3-1.4 på ren bykjøring. 0.9-1l/mil på langkjøring. automatgir på denne ja som sakt, kjørte ikke fint når jeg målte den til 1,9. gikk mye med pedalen i gulvet da. 0,9-1,0 på langkjøring? hmm.. jaja, vis man legger sjela i det, så er det sikkert mulig Min 530 bruker 2.3 på mila ved fin bykjøring. Må jo vær nå rappeltullat da? Kanskje eg må invister i 4liter;p må være noe som ikke er som det skal der.. må nesten bare få tak i en 4liter ja vet ikke hvor mye forskjeld man merker fra m60b30 til m60b40? Min 530 bruker 2.3 på mila ved fin bykjøring. Må jo vær nå rappeltullat da? Kanskje eg må invister i 4liter;p de va mystisk, kan hende du ha belegg på lmm? hmm. belegg på lmm? har aldri hørt om det før. kansje jeg må skjekke dette på min også. er det noe som pleier å skje? om du ha powerfilter vertfall, så får du på ein måte oljedamp som legger seg på lmm'en og dette gjer til att motoren trur den får meir luft enn den eigentleg gjer, dermed gir den meir bensin.... slik eg har forstått de verftall. =P beklager att vi diskuterer litt i tråde din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 ang vibrasjon ved nedbremsing .... ville nok kikka litt foringene i forstillinga .... spess casterstags foringa .... et lite tips bare . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Kan ikke si jeg anstrengte meg voldsomt for det forbruket. kjørte bilen 130 mil fra Stord til Bodø når jeg hentet den, da målte jeg den til 0,97 i snitt på hele turen. altså inkl. ca 100 forbikjøringer. (gøy å kjøre forbi med disse. ) aha.. fantastiske biler å kjøre forbi med ja er bare å trå inn speeden, poff så er man forbi 5 biler om du ha powerfilter vertfall, så får du på ein måte oljedamp som legger seg på lmm'en og dette gjer til att motoren trur den får meir luft enn den eigentleg gjer, dermed gir den meir bensin.... slik eg har forstått de verftall. =P beklager att vi diskuterer litt i tråde din aha.. kan jo se på det går bra det ang vibrasjon ved nedbremsing .... ville nok kikka litt foringene i forstillinga .... spess casterstags foringa .... et lite tips bare . takk for det skal se over forstillinga en dag. kan sikkert bytte foringene der, så er alle foringene nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 vet ikke hvor mye forskjeld man merker fra m60b30 til m60b40? Her er det stoooooooor forskjell...... Jeg vil påstå at 3liter'n er slapp i forhold til 4litern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 var så mye slakk i styringa, og vibrering i bremsene. håper det blir bedre nå: mangler bare ett styrestag så er bilen på veien igjen. vurderer å selge bilen nå, etter eu godkjenninga. regner med den går gjennom der med 0 feil. hvor mye kan jeg regne med å få for denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 hmm.. bilen går ikke serlig bra lenger. ser det ligger noe olje nede rundt tennpluggen. kan det være noe overslag som er feilen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 M60 har en tendens til å lekke olje rundt toppdekselpakninger etterhvert, da lekker oljen ned rundt pluggene og lager overslag. bare å handle nye toppdekselpakninger og tørk rundt plugger så blir det sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Pen bil! Liker godt det du gjør med å bytte alt med en gang av foringer og stag, sånn jeg liker å gjøre selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 M60 har en tendens til å lekke olje rundt toppdekselpakninger ettevrhvert, da lekker oljen ned rundt pluggene og lager overslag. bare å handle nye toppdekselpakninger og tørk rundt plugger så blir det sikkert bra. har tørket rent, kjøpt nye plugger og montert igjen. men ikke liv i det heletatt. vil tro det er bensinpumpa. den sviver vertfall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Pen bil! Liker godt det du gjør med å bytte alt med en gang av foringer og stag, sånn jeg liker å gjøre selv takk ja, har innsett det nå at understell er viktig, og det er like greit å skifte allt på en gang. så er man sikker på at det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 er det et sånt e-bay kit det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 er det et sånt e-bay kit det der? nei. kjøpt på koed ble foresten bra den bilen din nå, med 6trinns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 tja, den fungerer nå greit, men synes det er litt rare lyder fra drivverket. vet ikke hva det kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå