Gå til innhold

Min E30 M3 & E61 525Xd (Div. nye felger s.12)

///Thomas
 Share

Anbefalte innlegg

Hvit topp?! Herregud ser jo alt av møkk og smuss, hadde gått for svart topp, med m-stripene bare over m power hvis du skjønner? Bare på bokstavene i blank, og svart matt ellers som orginalt, ka du tru?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvit topp?! Herregud ser jo alt av møkk og smuss, hadde gått for svart topp, med m-stripene bare over m power hvis du skjønner? Bare på bokstavene i blank, og svart matt ellers som orginalt, ka du tru?!

Hvit med M striper er jo evo 2 look da, men syntes ikke det passer på rød bil...

Kan også se for meg at det kan være litt vanskelig å maskere opp å få m-stripene rette og fine, men er kanskje ikke så galt hvis man kun tar på bokstavene...

Noen som har anbefalinger på lakk og prosedyre?? Stian_B?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig delene endelig glassblåst og klar for lakk...

Kjøpte sort blank lakk, så får vi se hvordan reultatet blir :wink:

xj52hraq1wqn7to8cacf.jpg

Klarte ikke å holde meg, og slo til på litt leketøy på ebay, så da blir det å bygge opp en fjernstyrt rød 1/10 M3 driftebil med lys og full pakke... :mrgreen:

Har en fra før, men MÅTTE jo bare ha den med M3 kaross..

sjaxjyrepmct9xwntbzl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lest igjenom tråden nå, er nok en gutte drøm som ble virkelighet for deg, sitter med en selv :D bilen er jo også helt strøken, men syntes den hadde blitt 100% med flippen bak på vinga som nevnt før her :D må følge med vidre her, skikkelig morro og lese :)

og har du link til hvor du kjøpte den driftebilen ? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt fin bil!

Bra at det er noen gromme e30'er i sør også :D

Takk for det die4l, håper det skjer noe mer bilrelatert her i sør snart, er jo nokså dødt utenom driftinga på glattkjørings banen og disse rånetreffene (som jeg forsåvidt er for gammal for :roll: )

lest igjenom tråden nå, er nok en gutte drøm som ble virkelighet for deg, sitter med en selv :D bilen er jo også helt strøken, men syntes den hadde blitt 100% med flippen bak på vinga som nevnt før her :D må følge med vidre her, skikkelig morro og lese :)

og har du link til hvor du kjøpte den driftebilen ? 8)

Viktig å oppfylle de drømmene man kan :wink:

Var på nippet til å kjøpe en carbon flipp, men fant vel ut av at visst jeg først skal montere det, så vil jeg kjøpe en komplett sport evo vinge med innfelt flipp, blir litt jalla å bare lime den utenpå den orginale :wink:

Driftebilen kan kjøpes som byggesett her :

http://www.rc-mushroom.com/product_info ... s_id=19977

Eller som ferdig bygd og lakkert med fjernkontroll ++ :

http://cgi.ebay.com/Tamiya-XB-BMW-M3-Sp ... 43a56f8ec7

En liten teaser : :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er alt for lite som skjer... Må det hadde vært kult med et rent bimmers treff på sørlandsparken en gang til sommeren 8)

Var ett bimmers treff i april/mai ifjor der ute, var artig det...

Hadde vært morro å gjentatt det nå snart! Du får bare dra igang ett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var endelig motoren ferdig shinet! :D

Var på høy tid siden det flasset endel på toppdekselet...

Fikk glassblåst delene og lakka dem opp i sort blank motorlakk. Pussa av malingen på bokstavene..

Nå gjenstår bare en polering før den kommer ut og får puste litt i vårsola :mrgreen:

Ett par mobil-bilder :

7cebadtcv9sy6swih5ur.jpg

am2s04ag7e23u45vwl59.jpg

Lakka opp luftmengdemåler og fikk montert på en "custom" brakett til luftfilteret (takk til "stjerna" for "fabrication" :wink: )

Må også få laget til en avskjerming for varmlufta ved K&N filteret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig motoren ferdig shinet! :D

Var på høy tid siden det flasset endel på toppdekselet...

Fikk glassblåst delene og lakka dem opp i sort blank motorlakk. Pussa av malingen på bokstavene..

Nå gjenstår bare en polering før den kommer ut og får puste litt i vårsola :mrgreen:

Ett par mobil-bilder :

7cebadtcv9sy6swih5ur.jpg

am2s04ag7e23u45vwl59.jpg

Lakka opp luftmengdemåler og fikk montert på en "custom" brakett til luftfilteret (takk til "stjerna" for "fabrication" :wink: )

Må også få laget til en avskjerming for varmlufta ved K&N filteret...

Ble bra det her!! Han er utrolig flink han derre ''Stjerna'' 8)

Skal ta noen bilder i morra av mitt motor rom, da det også er ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...