Evenol Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 ingen som er interessert i en 3,2 som kan forsikres billig? Er det ikke greit å forsikre den som en M3 hvis uhellet først er ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiaaan Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 ingen som er interessert i en 3,2 som kan forsikres billig? Forsikres billig? blir det ikke vanlig m3 pris når den er ombygd? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 ingen som er interessert i en 3,2 som kan forsikres billig? Forsikres billig? blir det ikke vanlig m3 pris når den er ombygd? :) Står nok i vognkortet at den fortsatt er en 325 o.l (alt etter hva den er ombygd fra). Men under bemerkninger så står det sikkert "Ombygd bremser/oppheng/motor/drivverk etc. fra M3.) Er derfor du kan forsikre den som en 325 o.l, men da får du igjen mye mindre om du først skulle havne utfor noe tror jeg. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiaaan Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Stemmer det at den er ombygd fra en 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116626&highlight= 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiaaan Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Flott bil er interessert men har ikke så mye erfaring med slike bmw'er som er ombygd til m3. Noen som har lust å dele noe erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Bilen er ombygget fra 318is, og jeg kunne selv velge om jeg ville fortsette å forsikre den som is eller som m3, jeg har valgt å forsikre den som m3! Skal prøve å få tatt et par interiørbilder og legge ut i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Da har jeg oppdatert annonsen på autodb med flere bilder av interiør og motorrom for de som har etterlyst det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Er spedomeetret i km/h eller miles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Det er i miles, men er lett å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Noen som vet hva som er skjedd i tråden? og hvorfor innlegg er blitt slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Flott bil er interessert men har ikke så mye erfaring med slike bmw'er som er ombygd til m3. Noen som har lust å dele noe erfaring? Har prøvd å sende deg PM Stiaaan, er innboksen din full kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Ingen som er interessert i godkjent ombygd bil med riktig merknad i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Såg denne bilen i Bergen i uka.. Sinnsykt fin bil Venta ett år så kjøper eg Hvilken bil kjørte du? Tenkte å ta en tur innom Bimmerstreffet på arenum nå på søndag hvis noen er interessert i å ta en kikk. Begynner det kl 18? Noen som vet? Var på drotningsvik, jobber på møller så var nok ein Passat Veit nok lite om treff. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Var treff der, hele 4 biler:) Okay da så, legger som regel merke til bmw'ene jeg møter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå