Gman Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Er litt interessant for meg dette også. Jeg skal ha min inn på 120 000 service om ca 200 mil. Vant heldigvis 4liter olje og 1 liter bremseveske til bilen på bmwccn treff i høst så sparer vel inn enn 1000-1200kr på servicen forhåpentligvis Sjekka med Bilia i Lier på hva 120.000 km service innebar og han svarte med at han måtte vite hva som sto i service hefte mitt.Jeg sa at siste service på 91.000km var insp 2 så nå var det da bare olje og oljefilter som skulle byttes. Jeg ba om pris og han sa ca 3.000.- Jeg lo inni meg og spurte hvor mange liter olje som trengs. Han svarte 6.5 liter...takk sa jeg og la på. SÅ i helgen kjøpte jeg olje og filter og det kom på 800.- ( får knall pris på Shell Helix Ultra 5w40),gjorde jobben selv,og fikk stempel i boka av verkstedet der broder'n jobber. Trenger nå å nullstille service intervallen..noen som har en slik?
S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Trenger nå å nullstille service intervallen..noen som har en slik? Jepp, men blir kanskje litt langt for deg å kjøre til Sarpsborg bare for å resette lampa hehe
Gman Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Trenger nå å nullstille service intervallen..noen som har en slik? Jepp, men blir kanskje litt langt for deg å kjøre til Sarpsborg bare for å resette lampa hehe Nja...er jeg i området så kan jeg jo alltids stikke innom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå