Gå til innhold

Pris på service-inspeksjon 2 e46


Kriss11
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ha inn min på inspection 2 på fredag, men det er heldigvis gratis :)

Mener likevel å ha hørt at normal pris for denne på min bil skulle være 7-8000, uten at jeg er helt sikker.. Avhenging av kjørestil skal vel første insp. 2 komme på rundt 100 000 km, men det har sikkert litt å si hvilken motor og årsmodell man har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du oppgi endelig pris når du henter bilen?

Grunnen til at jeg spør er at jeg hadde E46 320 D (2004) på oil service ifjor og den kom på ca 10.000.- selv om jeg da fikk byttet bakfjærene gratis (reklamasjon; bilen hadde da gått 24000 km) og forhåndspris var ca. 2.000.-....... :?

Var visst en del som måtte tas etter hva jeg forsto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du oppgi endelig pris når du henter bilen?

Grunnen til at jeg spør er at jeg hadde E46 320 D (2004) på oil service ifjor og den kom på ca 10.000.- selv om jeg da fikk byttet bakfjærene gratis (reklamasjon; bilen hadde da gått 24000 km) og forhåndspris var ca. 2.000.-....... :?

Var visst en del som måtte tas etter hva jeg forsto...

Oil service for 10 000 hørtes veldig mye ut! Hadde min på inspeksjon 2 forrige fredag, og det kom i følge autozentrum på noe over 9 000, så med mindre det var mye feil på bilen din har du betalt veldig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt interessant for meg dette også. Jeg skal ha min inn på 120 000 service om ca 200 mil. Vant heldigvis 4liter olje og 1 liter bremseveske til bilen på bmwccn treff i høst så sparer vel inn enn 1000-1200kr på servicen forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...