Gå til innhold

Wow, endelig en fin baurcab! Hurra!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Has brand new paint custom wider fenders full eurostopusa body kit, eurostopusa carbon fiber hood trunk miirrors and mtech 1 spoiler. The car rides on ESM wheels 002 16x9 bbs rs style wheels and custom made front coilovers with porsche shocks and strut brace. the rear has a 5" eibach coil spring with bilstien shocks all around.Also the car has all euro lights imported from germany front bosch smoked headlights and startech rear taillights. The car handles like a go cart! The interior has 2 momo seats with the rear matched to the fronts

Noen bilder:

DSCN0521.jpg

DSCN0239.jpg

DSCN0242.jpg

DSCN0505.jpg

DSCN0552.jpg

Link til bilen: http://losangeles.craigslist.org/sfv/ct ... 62581.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakfangeren suger ræv og jeg synes det generelt er litt for mye plastikk.. Men felgene satt som et skudd :)

Det har aldri vært lett å sminke en gris. :lol:

Sier du E30 Cab ligner på en gris?!

Fuuk ju maan :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan ikke la vær å se for meg hvor gromt dette hadde vært hvis den hadde vært 2d/cab :wink:

Nå er jo dette nettopp en mellomting. Beholder hvertfall noe av kjøreegenskapene til 2d, for å ha en e30 cab. Er uansett litt kult å ha en bil som skille seg ut fra mengden (fra andre grå e30 med slike felger, er jo ikke akkurat få i verden med et slikt stuk) E36m3 skjørtene kunne vært kule hvis resten av stylingen hadde også vært e36m3 inspirert. Ellers er e30en penere uten noe bak, enn den plastikken der. Kul bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre her synes jeg felgene, senk og fronten sitter som et skudd. Men jeg fatter ikke at han/hun har klart å sette på den hekken og de kjolene :shock: Skjærer helt med resten av bilen.

Hehe, sminke en gris. Hydr, hydr :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...