Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har det skjedd litt igjen. fått laget remsene til innerskjermene bak,plate der reservehjulsbrønnen var, å laget om hylsene til der bakstillinga ble skrudd inn i buret, får å få den innfestinga enda mer stiv. Godt å ha noen folk som er flinke å hjelper meg med å lage litt deler:)

her kommer noen bilder.

Her er hylsene han har laget, fint arbeid syns jeg, passer akkurat nedi hullene der original bolten sitter, å i toppen av den har han boret ned så akkurat umbrako hodet til en 14mm umbrako skrue passer nedi.

bmw325turbo092.jpg

her er det disse hylsene sitter å skal sveises inn i buret igjen.

bmw325turbo096.jpg

platen til reservehjulsbrønnen sveist inn

bmw325turbo093.jpg

Her er innerskjermen bare punktet litt på, punkte den ferdig i morgen, å kappe den etter riktige mål.Ble fornøyd egentlig. få ferdig den andre siden å i morgen

bmw325turbo094.jpg

bmw325turbo095.jpg

Mer kommer i morgen:)

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da er jeg endelig ferdig med innerskjermene bak:) de ble identiske på begge sider, mye jobb men godt å få det ferdig å få god plass bak.

her kommer det noen bilder av det.

bmw325turbo100.jpg

bmw325turbo098.jpg

bmw325turbo097.jpg

begynner å se ende på sveisinga å slipinga på karroseriet nå gitt:)

Skrevet
ser bra ut, må ta bilde av innerskjermene med glassfiberskjermene på plass då :)

det skal jeg gjøre etterpå, driver å kitter rundt innerskjermene nå, så kjem bildet av det og bilde av innerskjermene med bakskjermen prøve montert.

har gått tom får kappe skiver, så får ikke sveis buret inn i dempertårna bak før en i morgen tidlig, men etter i morgen så er sveisinga på karroseriet ferdig:):)

Skrevet

sånn da er jeg ferdig med kittinga av innerskjermer å alle stand jeg har sveist inn igjen plater.

her kommer ønskede bilde av hvordan innerskjermen ble med bakskjermen prøve montert.

får dratt ei stripe med kitt der når den er montert så er det tett mellom innerskjerm å bakskjerm. godt fornøyd selv

bmw325turbo104.jpg

bmw325turbo102.jpg

bmw325turbo101.jpg

slik felgen er der, så har jeg 7-8 cm opp til den butter opp i innerskjermen, det der er 18" med 40 profil, så godt fornøyd med plassen jeg fikk laget i innskjermene.

Skrevet

da har jeg vært å hentet litt deler idag, det jeg har fått hentet er 535 diff,drivakslinger,bremser bak, nav bak, 2 stk 17" m felger og e36 spindler foran.Kjøpte også servotannstang foran men den sitter fortsatt på 323 så den får jeg snart. så bare jeg får svar på resten av understells delene i morgen nå så begynner det å nærme seg at jeg kan få den trill bar når jeg kommer hjem igjen om en måned.

får gitt disse delene en liten sadblåsings runde å så pulverlakk så blir det bra:) å får sveis om å dreid om litt i 325 bakstillinga så denne diffen, å nava ifra 5 serien passer. da blir det drivverk som tåler effekt:)

bmw325turbo105.jpg

ett sett med spinne felger bak fikk jeg med å, men trenger nok en del sett til:)

bmw325turbo106.jpg

Skrevet

ja passer bra til alternative spinne hjul de felga der.

takker får det s.gunstad. er noen timer lagt ned i det karroseriet nå gitt..så får håpe resultatet blir bra å holdbart.

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Dette ser bra ut! Spennende å følge med. Gleder meg til motorbygging..

takker får det, gleder meg til det selv jeg.

men blir bra å forhåpentlighvis få bilen lakkert under,ferdig med understell,laget dashbord, midtkonsoll,brannvenn å div interiør og forhåpentlighvis satt på bakskjermer å c stolpe:)

det gleder jeg meg til. så den begynner å se ut som en bil igjen.

å hinta til fargen utvendig kommer så for den er lakkert under å inni.

Skrevet

da har jeg satt på et midlertidig understell på bilen bare får å få fraktet den bort til uka får å lage dashbord,midtkonsoll,brannvegg å dørsider. men når jeg fikk slipt bilen ned på understell igjen så ser jeg det at den skal bli veldig lav, så da begynner ett nytt prosjekt med eksos tunnel bygging også denne uka, i morgen skal jeg å pappa komplettere sveising av bur å avstivere på karroseriet.

Her er noen bilder etter den kom på hjul igjen idag.

bmw325turbo107.jpg

bmw325turbo113.jpg

passe lav?:)

bmw325turbo110.jpg

måtte bare måte inn på bakfangeren får å se ca passform,å ble meget godt fornøyd:)

bmw325turbo111.jpg

Skrevet

da har jeg å pappa fått gjort endel med bilen igjen idag.Sveist buret frem i det andre dempertårnet foran,laget ferdig den nye løsningen på buret der bakstillinga skrus inn i buret,sveis inn tårnstaget mellom dempertårna bak,laget mal til dashbord,brannvegg og midkonsoll slik at jeg får knekt å laget det på onsdag.

her er noen bilder.

bmw325turbo126.jpg

bmw325turbo123.jpg

her ser dere malene jeg laget til dashbord å slik idag.Kommer bilder av ferdige deler på onsdag.

bmw325turbo125.jpg

bmw325turbo119.jpg

bmw325turbo117.jpg

bilde av rammen der bakstillinga skrues inn i buret og tårnstaget bak

bmw325turbo127.jpg

Det som skal gjøres i morgen er å sveis inn det nye feste til 535 diffen bak, å gjøre alt klart til dreing av medbringere bak på mandag. og kanskje slippe nedi motor å gir får å se litt ann plass å slik i morgen.

Skrevet

dette ser utrolig bra ut! Veldig hyggelig at faren din er med på prosjektet! Misunner deg der..

Skrevet
dette ser utrolig bra ut! Veldig hyggelig at faren din er med på prosjektet! Misunner deg der..

ja han jobber med stål så grett å ha med han når buret bygges.

ja tror det blir bra jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...