Scorn Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Trenger nye 16" felger + piggfrie vinterdekk til min E-39. Hvilken forhandler er best i Oslo området?
Kjennern Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Alltid brukt http://www.johsbjerke.no/ny/ og aldri opplevd dårlig service.
JE Motorsport Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 men johs har kvalitet;) Har du sjekket pris på Continental hoss GS? Continental er vel kvalitet
sladjan Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 men johs har kvalitet;) Har du sjekket pris på Continental hoss GS? Continental er vel kvalitet Hva er prisen da? f.eks. på 205/55R16 ? Send meg en mld. på dette hvis du vil.
S.Arnesen Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 ett sted mellom 2000 og 2400kr på gs sist jeg sjekket... Kjøp dekk på www.dekkonline.com. Halveprisen av hva de lokale dekksjappene får til i pris i 99% av tilfellene...
sladjan Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 ett sted mellom 2000 og 2400kr på gs sist jeg sjekket... Kjøp dekk på www.dekkonline.com. Halveprisen av hva de lokale dekksjappene får til i pris i 99% av tilfellene... Ja men de selger jo ikke nordiske dekk der...
NiklasJa Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Jeg har alltid brukt Øyvinds dekk og veldig fornøyd. (Tlf: 22 17 67 00) Har dårlig erfaring med Johs Bjerke. Har 3 venner som kjører med dekk og felg fra gs og aldri hørt noe om dårlig kvalitet. De er alle fornøyde. Nesten billigere å kjøpe felgpakker nå om dagen, enn å kjøpe nye dekk
OddMagne Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Aldri mer Johs Bjerke. De idiotene presterte å lage skrammer i felgene. Gutta på verkstedet blånektet til å begynne med. Ikke underlig heller i grunnen - det er ikke de skarpeste knivene i skuffen som står der å legger om dekk. Heretter blir det kun BMW som får lov til å jobbe med mine felger.
Kjennern Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Aldri mer Johs Bjerke. De idiotene presterte å lage skrammer i felgene. Gutta på verkstedet blånektet til å begynne med.Ikke underlig heller i grunnen - det er ikke de skarpeste knivene i skuffen som står der å legger om dekk. Heretter blir det kun BMW som får lov til å jobbe med mine felger. Opplevd det totalt motsatte. De fiksa felgen de skrapa opp uten kostnad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå