Gå til innhold

Stuk

Joakim H
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dekkstrekk er ikke tøft så lenge man ikke trenger det, men i noen tilfeller er det nødvendig for å få på en bred felg, det er da det er tøft... ;-)

er litt tøfft:P hehe planer om bbs rs felger:D:P enda ikke sikker på hvilken dim, må skaffe noen og valse og sånn utifra det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vært senka mere å space`a felger om det der skulle vært tyskerstuk spør du meg

Meg og, + kvite blinkers, mer strekk på dekkene, sideskjørt som er av orginalt design til e30 (ikke e36m3) ingen/lavere vinge, sotede ruter, helst de-frontlykter, og max valsing for å få den lavere. Mindre profil/mer strekk på dekkene kunne også forsterket inntrykket. For orginalpolitiet sin del, ville jeg hatt blanke nyrer, og fjernet øyelokkene også, men det er "lov" syns jeg. Skal tøye regelverket litt.. :) Må ikke glemme monovisker, uansettSVARTE vindusviskere og fjerne wonderbaumen.

Kategoriserer heller den som gjennomført, strøken og pen, men den mangler desverre den siste touchen for å bli et klassisk tysker stuk. Jeg syns de fleste detaljene, egentlig får den mer over i en "råne"standard. Spess med wounderbaum, vingen og blanke viskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...