Joakim H Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 legg ut blide av ditt tyskerstuk/eller andres her;D trenger inspirasjon -Joakim H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 definer tyskerstuk da;) min har hvertfall dekkstrekk, men skulle vært lavere og spaca ut hjula litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 skal ha e30 tyskerstuk prosjekt så trenger litt ider til lakk og sånn skal være mtech2, så lavt det går, valsing, greit med kant på felgen, valsa hjulbuer og spaca godt ut:P xD hva mener du med dekkstrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 du veit hva tyskerstuk er, men ikke dekkstrekk? hehe rart.... men dekkstrekk er bare smale dekk på breie felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 det var det jeg tenkte:P men ville være sikker:O:P hehe jah seff skal jeg ha dekkstrekk:D er det rått:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Dekkstrekk er ikke tøft så lenge man ikke trenger det, men i noen tilfeller er det nødvendig for å få på en bred felg, det er da det er tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 tyskerstuk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Dekkstrekk er ikke tøft så lenge man ikke trenger det, men i noen tilfeller er det nødvendig for å få på en bred felg, det er da det er tøft... er litt tøfft:P hehe planer om bbs rs felger:D:P enda ikke sikker på hvilken dim, må skaffe noen og valse og sånn utifra det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 tyskerstuk ^^ under tvil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 tyskerstuk ^^ under tvil.. skulle vært senka mere å space`a felger om det der skulle vært tyskerstuk spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Den blå E34,n fra knallrå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 tyskerstuk ^^http://images.bimmers.no/files/ap45l6alp5u2dz82g5vp.jpg under tvil.. skulle vært senka mere å space`a felger om det der skulle vært tyskerstuk spør du meg Meg og, + kvite blinkers, mer strekk på dekkene, sideskjørt som er av orginalt design til e30 (ikke e36m3) ingen/lavere vinge, sotede ruter, helst de-frontlykter, og max valsing for å få den lavere. Mindre profil/mer strekk på dekkene kunne også forsterket inntrykket. For orginalpolitiet sin del, ville jeg hatt blanke nyrer, og fjernet øyelokkene også, men det er "lov" syns jeg. Skal tøye regelverket litt.. Må ikke glemme monovisker, uansettSVARTE vindusviskere og fjerne wonderbaumen. Kategoriserer heller den som gjennomført, strøken og pen, men den mangler desverre den siste touchen for å bli et klassisk tysker stuk. Jeg syns de fleste detaljene, egentlig får den mer over i en "råne"standard. Spess med wounderbaum, vingen og blanke viskere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Må ikke nødvendigvis ha kantfelger...kommer an på biltypen igrunn... bobler med "germanlook" har ofte litt race-preg.. Men stikkordet er vel cleant, lavt og bredt! (den rød e30 var ikke innenfor riktig kategori) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 DETTE er tyskerstuk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 den sorte e30 er rå men finnes så mange sorte e30:/ hypp på litt andeledes farge:O men grå/ mørk grå er najs:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå