FTE Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Slenger ut et bilde av to kompiser sine hvordan biler er dette:S? Ser ut som to gamle Toyota Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 hehe så et sikkelig stuk her om dagen når jeg var på jobb:P en eller annen VW som var polsk registrert xD dekka var spaca nesten 10 cm utenfor skjermene og di var valsa ganske godt:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Personlig syns eg dekkstrekk ikkje er så altfor fint, men på E30 og E28 passer det ganske bra med litt spacing og valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Personlig syns eg dekkstrekk ikkje er så altfor fint, men på E30 og E28 passer det ganske bra med litt spacing og valsing. Går nok greit det... Du er tilgitt. Alle kan jo ikke ha rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 her var det litt dekkstrekk Her er også dekkstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Slenger ut et bilde av to kompiser sine hvordan biler er dette:S? Ser ut som to gamle Toyota Carina Stemmer det, 1982 hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Siste generasjon Carina med trekk i rett ende Kule biler faktisk, kjørte en med 2.0 16v fra Celica, moro ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Felgene på E36n var lakkert motsatt før. Tror den går med corvette-hjul nå. Er ihvertfall noe nytt ] Det var vel omvendt, at den hadde Corvette-hjulene før BBS-hjulene Uansett en ufattelig fet combo, spør du meg. Håper den trenden kommer til Norge snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Felgene på E36n var lakkert motsatt før. Tror den går med corvette-hjul nå. Er ihvertfall noe nytt ] Det var vel omvendt, at den hadde Corvette-hjulene før BBS-hjulene Uansett en ufattelig fet combo, spør du meg. Håper den trenden kommer til Norge snart. jeg har starta...med røde bolter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Siste generasjon Carina med trekk i rett ende Kule biler faktisk, kjørte en med 2.0 16v fra Celica, moro ja Ja, morsomme er dem Bedre er det også at de ikke kosta mer enn 30.000 tilsammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Min kunne hatt mere stuk, men skulle vært lavere, og det blir den til sommern dersom den ikke blir solgt. Solgt 225/40/18 dekkene som satt på, og får 215/35/18 til sommern aka mere strekk Også har jeg begynt å game litt midnight club på PS3 og da brukte jeg bilen til pitstop som inspirasjon: Sikkert feil merke blant dere gutta innpå her, men jeg har veldig sansen for disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 for bilintreserte er det aldri noe feil merke når det er snakk om gromme biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luksengård Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Helt enig med deg SP1FF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå