BMWPower Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 245/35-18" på 10,5" felg 225/35-18" på 9 felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Mine Stukere Og så "kone-bilen" Så ett bilde jeg tok av en kompis si gamle bobble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 På tide å få litt liv i denne tråden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 NyyyyyyyydeliG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Mere Må si jeg liker grønt senter best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Enig! gront senter var heftig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 gutta i stanceworks har sjukt kule biler:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 blåse litt liv her igjen:D:P om det er noen som har bilder fra stance treffet på liertoppen idag (27.06) kom med dem;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 mye flott her ja! synd man ikke ser det samme mangfoldet på norske veier, blir liksom at alle skal ha det samme.. f eks det er ikke veldig mange stanca e32, e34, e23 osv. Får håpe noen bygger noe sånt med tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Joakim H: Den gråe E36 du har bilder av der er vel samme som den hvite jeg posta. Bilen har vert stående i 3 år og har nå fått ny lakk, felger og S52 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Joakim H: Den gråe E36 du har bilder av der er vel samme som den hvite jeg posta. Bilen har vert stående i 3 år og har nå fått ny lakk, felger og S52 motor den gråe e36'n er egentlig en 325 med s52 motor som du sier, den eies av Mike Burroughs som eier den e28 som blir kalt "rusty" den hvite e36'n er en m3 som eies av en kar som heter Sean Williams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Åja, jeg trodde den hvite var den samme, men godt du retter meg.. Er klar over at Mike eier Rusty også Rusty er forresten tilbake for fullt med ny motor! You can't keep me down. There's something to be said about this community... When I made the previous post about Rusty, I never expected to hear the responses I did... and I certainly didn't expect it to go viral... but it goes to show that a car can be more than a car. I started by saying I didn't want to be "that guy", but here I am... and I couldn't be more pleased. "Redefining" Rusty once again hit me like a ton of bricks... ideas starting flying through my head, and I knew I wanted to pull off more than just "a new paint job". Six weeks ago I pulled Rusty's M30 and gave it to my buddy Webb, knowing Rusty's heart would go to another car that would push the limits of what we expect.... I dont know where the idea came from (coughjerrycough) but once upon a time, Rusty and I hung out in California, and the thought of tossing a Toyota 1JZ-GTE (that's a twin-turbo straight six for those who don't know_ motor in it was bounced around but quickly dismissed... Oh how funny the past can be. Jerry, aka Handsome.Garage here on the forums is the one who really made this happen. I called him up and said "hey, remember when we said "lets put a 1JZ in Rusty?"... I'm sure that sums up the next few weeks. (I'll make a build thread, I documented it all, worry not!) Jerry flew out here to TN and not only built a wiring harness that mated E28 to 1JZ, but this thing started up the first try, immediately. So I know what you're asking... what about the damage? To keep things simple, let's just say there's some serious bracing between the frame rails now. Some floor pan welding has gone down too. :shifty In short, without Jerry, this wouldn't have happened. He helped make this go from concept to driving out of state in 6 weeks.... But if a twin-turbo supra motor isn't enough to bring rusty back to life, Andrew at Open Road Tuning as well as Eddie at BagYard brought their A-Game to the table. I wanted to get lower and after talking to Andrew, he was beyond excited to get involved with StanceWorks and my rebuild of Rusty. They put together a custom setup for the e28... and all I can say is "wow". We've gotta make a few tweaks to get the frame on the ground, but from nothing to a working one-off set of e28 bags is insane if you ask me. I'm stoked to get to work on getting the body sub-terrainian. I wanted new wheels, and Brian at Rotiform had these insane ACS Type 1s... Brian, thanks for the deal and making them happen so quickly. I guess a build thread is what comes next... but I figured it was time to unveil... time to let the world know that Rusty is back, and this time, we're not joking around. Thanks to everone for the support you gave me throughout this car's life, and Im stoked to have it back on the road once again... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 blåse litt liv her igjen:D:P Hvilke felger er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 blåse litt liv her igjen:D:P Hvilke felger er det der? det kan jeg ikke gi det svaret på:/ har ikke funnet annet enn dette bildet av den bilen:O og jeg greier ikke helt og se hvilke felger det er:S:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå