Rayman Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Er det forskjell på 318 og 325 traversen? nope alle traversene på E30 er like
Gjest Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Yes!! Da har jeg funnet meg m-tech 2 vinge her på forumet:)
///christian Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Se her ja. Blir jo bra, men blir det å kjøpe 325 delebil da eller? Har forresten kjøpt meg en e30 til jeg også, bare en 318i 88mod, blir likt prosjekt som deg, som skal godkjennes! Håper det blir at du poster mange bilder, trenger innspirasjon Lykke til!
Gjest Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Tror ikke det blir delebil nei. Får se hva jeg finner tak i her på forumet. har sendt pm til 2 stk her på forumet ang komplett understell, men får se hva det blir til:) Førstepri er vel å få bilen hjem:)
Gjest Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Motoren er rengjort både utvendig og invendig. Får nye simmeringer til både motor og gear. ny vannpumpe og viskosekobbling. Ny bunnpanne, toppdeksel, innsug og eksospakninger. Blir egenprodusert rutfrittbend med de nødvendige nippler som erstatning for innsugsbelgen.
Gjest Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Da var det bestillt komplett nytt forstillingskitt så da mangler jeg komplette fjærbein med bremser.
Gjest Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Fått pusla litt med gearkassen i dag.. Gjort den helt rein, bytta olje, byttet alle foringer i gearoverføringen så den ble tight og fin noen som vet hvilken vei clutchlamellen skal stå? Glemte å se etter når jeg demonterte
Gjest Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Blir sansynligvis henting av bilen i helgen, MEN Ett lite problem. bakhjuene sitter fast etter at den har stått i ro i snart to år. Noen som har noen triks for å få dem løs enkelt og greit?
Hans Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Tøft prosjekt dette! Lurer på å gjøre de samme når E28 er fedig.. Hmm, fast rusta inni tromlene.. start bilen og bryt den fram og bak da løsner d til slutt.. har opplevd det samme
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Kjenner igjenn den vinga der, tipper det er Alecken si gamle
Ingeftw Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Må vel følge med litt her jeg også! Har gått i innkjøp av samme bil jeg også, men min var rusta i samtlige hjulbuer og nederst på bakplate. Kanaler var det såvidt jeg kunne se bare overflate rust, så der blir nedpussing og rustbehandling så er vel den grei! Blir nok 325 på meg også, men skal satse på M50 tror jeg. Håper å få det godkjent også. Lykke til ihvertfall, blir nok bra!
Gjest Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 M50 er ikke å forakte nei, men har ikke råa til det med det første. m20b25 holder intilvidere. er karosseriet som er prioritet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå