wabby Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Astri: Litt om BMW og masse om blomstene og biene Det liår mi! \o/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Jeg stiller..men bare om jeg får være naken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hehe, takker for det. Ka skal eg skrive da? Hvilke bilder er av interesse? Synes det e litt flaut og eg da... hehe Du er jo ei normal jente som kun er int. i bmw/bil og det sosiale og ikke vise deg frem for mannfolka så du har så ABSOLUTT ingenting å være flau over!! Trur du skjønner hva jeg mener Skriv om hvorfor det ble bmw og hvordan du opplever det å være jente i yrket ditt og i bilmiljøet feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hehe, takker for det. Ka skal eg skrive da? Hvilke bilder er av interesse? Synes det e litt flaut og eg da... hehe Du er jo ei normal jente som kun er int. i bmw/bil og det sosiale og ikke vise deg frem for mannfolka så du har så ABSOLUTT ingenting å være flau over!! Trur du skjønner hva jeg mener Skriv om hvorfor det ble bmw og hvordan du opplever det å være jente i yrket ditt og i bilmiljøet feks? Takk for gode tips vennen. Får sette med ned i kveld og gruble litt og kanskje slenge nedpå noen ord. Men synes og at du skal sende inn noen ord om deg og din bil og!! Heftigere og mer spennende bil du har!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Dem er ikke ute etter best eller heftigst bil da Astri Dem er jo ute etter helt vanlige medlemmer bare. Fort deg da så du kommer først ut av jentene Jeg trur jeg står over denne gangen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Jeg fikk en forespørsen på en privat mld om å stille opp og kan ikke skjønne ,hvorfor ikke sier det samme til deg Astrid...go for it...det er jo bare gøy jeg venter jeg og gleder meg til å lese om deg og bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Viktig å få frem at det er jenter i klubben, slik at det kanskje oppmuntrer flere jenter til å bli med. Er jo ett rimelig mannsdominert miljø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Viktig å få frem at det er jenter i klubben, slik at det kanskje oppmuntrer flere jenter til å bli med. Er jo ett rimelig mannsdominert miljø...NEMLIG :)og det jobber jeg mot som kontaktperson for nye medlemmer i klubben(avd Hordaland) så er det kommet flere og flere jenter med,OGSÅ på banekjøring ,kanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Viktig å få frem at det er jenter i klubben, slik at det kanskje oppmuntrer flere jenter til å bli med. Er jo ett rimelig mannsdominert miljø...NEMLIG :)og det jobber jeg mot som kontaktperson for nye medlemmer i klubben(avd Hordaland) så er det kommet flere og flere jenter med,OGSÅ på banekjøring ,kanon Hmm, ja skulle kansje hatt noen i jenter øst styret også. Jeg har prøvd oppfordret par jenter men de har ikke vært så lenge i klubben, så sjønner de avventer litt. Men Monica du kunne jo tatt deg en tur på neste øst avd sitt årsmøte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 astri, spørsmålene du skal svare på finer du øverst i denne threaden! så det er ikkeno stress i det hele tatt.. Og forøvrig så kom det ingen nakenbilder på mailen min i dag estorilskreppis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Nakenbilder og nettingstrømper....dette lover godt for julenummeret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Knakende godt initiativ dette Når dukker neste fahrfreude opp i postkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Når man har betalt medlemsavgiften cash kontant på BMWCCN-treff, holder ikke det for å bli medlem, eller? Jeg fikk beskjed om at jeg ikke var oppført som medlem når jeg ankom hovedtreffet på Våler, selv om jeg betalte medlemsavgift på Rudskogen tidligere på året. What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Når man har betalt medlemsavgiften cash kontant på BMWCCN-treff, holder ikke det for å bli medlem, eller? Jeg fikk beskjed om at jeg ikke var oppført som medlem når jeg ankom hovedtreffet på Våler, selv om jeg betalte medlemsavgift på Rudskogen tidligere på året. What to do? Sikker på at du betalte både kontigent og for banekjøring da? Husker du beløpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Jeg og fikk beskjed om at jeg ikke vsr medlem på Våler treffet,grådig artig siden jeg faktisk er i styret i klubben,men etter MYE styr og frem og tilbake..så fant de meg innimellom et eller annet sted på listen..så sansynligheten for at du også faktisk var på listen er stor,de fant deg sikkert bare ikke Skal ha på meg termodress jeg ,kuult det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå