Gå til innhold

bmw klubb medlemmer i bladet!

H_c
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, takker for det. Ka skal eg skrive da? Hvilke bilder er av interesse? Synes det e litt flaut og eg da... hehe

Du er jo ei normal jente som kun er int. i bmw/bil og det sosiale og ikke vise deg frem for mannfolka så du har så ABSOLUTT ingenting å være flau over!! Trur du skjønner hva jeg mener ;) Skriv om hvorfor det ble bmw og hvordan du opplever det å være jente i yrket ditt og i bilmiljøet feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takker for det. Ka skal eg skrive da? Hvilke bilder er av interesse? Synes det e litt flaut og eg da... hehe

Du er jo ei normal jente som kun er int. i bmw/bil og det sosiale og ikke vise deg frem for mannfolka så du har så ABSOLUTT ingenting å være flau over!! Trur du skjønner hva jeg mener ;) Skriv om hvorfor det ble bmw og hvordan du opplever det å være jente i yrket ditt og i bilmiljøet feks?

Takk for gode tips vennen. Får sette med ned i kveld og gruble litt og kanskje slenge nedpå noen ord. Men synes og at du skal sende inn noen ord om deg og din bil og!! Heftigere og mer spennende bil du har!. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å få frem at det er jenter i klubben, slik at det kanskje oppmuntrer flere jenter til å bli med. Er jo ett rimelig mannsdominert miljø...
NEMLIG :)og det jobber jeg mot som kontaktperson for nye medlemmer i klubben(avd Hordaland) så er det kommet flere og flere jenter med,OGSÅ på banekjøring ,kanon :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å få frem at det er jenter i klubben, slik at det kanskje oppmuntrer flere jenter til å bli med. Er jo ett rimelig mannsdominert miljø...
NEMLIG :)og det jobber jeg mot som kontaktperson for nye medlemmer i klubben(avd Hordaland) så er det kommet flere og flere jenter med,OGSÅ på banekjøring ,kanon :D

Hmm, ja skulle kansje hatt noen i jenter øst styret også. Jeg har prøvd oppfordret par jenter men de har ikke vært så lenge i klubben, så sjønner de avventer litt. Men Monica du kunne jo tatt deg en tur på neste øst avd sitt årsmøte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har betalt medlemsavgiften cash kontant på BMWCCN-treff, holder ikke det for å bli medlem, eller?

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke var oppført som medlem når jeg ankom hovedtreffet på Våler, selv om jeg betalte medlemsavgift på Rudskogen tidligere på året.

What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har betalt medlemsavgiften cash kontant på BMWCCN-treff, holder ikke det for å bli medlem, eller?

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke var oppført som medlem når jeg ankom hovedtreffet på Våler, selv om jeg betalte medlemsavgift på Rudskogen tidligere på året.

What to do?

Sikker på at du betalte både kontigent og for banekjøring da? Husker du beløpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og fikk beskjed om at jeg ikke vsr medlem på Våler treffet,grådig artig siden jeg faktisk er i styret i klubben,men etter MYE styr og frem og tilbake..så fant de meg innimellom et eller annet sted på listen..så sansynligheten for at du også faktisk var på listen er stor,de fant deg sikkert bare ikke :wink:

Skal ha på meg termodress jeg ,kuult det og.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...