Hardtop Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Har pådratt meg to sett med nye grenrør til M50, og de har jeg ikke bruk for lenger. Det ene mangler disse flensene som skal holde sekundærrøret mot manifolden, men burde være lett å skaffe (XS Power) eller lage. Begge skal være til E36, men vet ikke de passer til E34 også. Merkene er XS Power og TS Pro. Tenkte meg et sted rundt 2 lapper pr sett, men bud bestemmer. Helst ikke sms, og jeg er lykkelig hvis de blir hentet fremfor å sende....
Hardtop Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Det tror jeg de skal gjøre. Boltmønsteret skal vel være likt på M50 og M52. Kanskje noen kan bekrefte?
325icab_88 Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Noen anelse om de passer E30 med M50 motor? uten å ta i traversen..
Hardtop Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Det var det jeg håpet, uten at jeg har fått prøvd. Jeg hadde tenkt å bytte ut mine omsveiste rør med et av disse. Kjøpte meg S50 i stedet, så da blir det en annen løsning.
Hardtop Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Kun det delte XS-power settet igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå