Gå til innhold

advarsel! (svindler)


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke forhåndsbetal til en bruker som ikke er en kjent skikkelse på forumet. Finn navn, adresse og telefonnr FØR du overfører til han. Sjekk gjerne at tlf nr stemmer på forhånd også.

Sjekk opp om han har vært innblandet i useriøse affærer her på forumet.

Let også opp om han har noen åpenbare kompiser på forumet eller liknende. Så vet du hvem som eventuelt kan hjelpe deg å kontakte han.

Deretter må du vurdere hvor i landet han bor, opp mot hvor mye du ønsker varen du skal forhåndsbetale. Det er litt kjedelig å bo langt i sør å måtte ta seg en tur opp til nord-norge for å kreve tilbake noen tusenlapper.

Denne lista "to do" lista har holdt meg unna problemer hittil :) Å skulle en handel gå skeis vet jeg hvordan, hvor og hvem som kan hjelpe meg å få tilbake pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv synes jeg slike brukere burde blitt utestengt, men er sikkert ikke så lett å få til. de kan jo bare lage seg nytt nick, også er de i gang igjen.

Kanskje det går an å stoppe slike brukere ved å gjenkjenne ip'en de bruker eller lignende.

Det er ip'en som blir spærret, men er ikke så vanskelig å gjøre om på det heller dessverre...

må bare spærre mac adressen , så blir det litt være :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spore opp hvor mannen bor,og legge ferien dit neste år,finne bilen hans og stripe den opp for de tredobbelte beløpet som takk for sist...

ja lag en ekstra for meg å han skylder meg en ecu til 535.

i følge tlf nr han bruker så er han 19 år å fra vest-landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...