Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

nja...det blir bare en orginal fanger som prøver å se ut som en m3 fanger :wink: Ser iallefall fort forskjell på org m3 og org med M3-look..

Ang eksos så hadde jeg den Dtm potten fra Supersport, syntet det ser kult ut på e36 så lenge den sitter rett og langt nok inne i fangeren. Når hele dtm-stussen stikker langt ut bak så ser skikkelig harry ut..! Men lyden i remus er nok kulere...

Slik såg det ut på min bil... Syntes tilpassingen av eksosen var ganske perfekt der..

d28q8k2p6insrhkicbp7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja...det blir bare en orginal fanger som prøver å se ut som en m3 fanger :wink: Ser iallefall fort forskjell på org m3 og org med M3-look..

Ang eksos så hadde jeg den Dtm potten fra Supersport, syntet det ser kult ut på e36 så lenge den sitter rett og langt nok inne i fangeren. Når hele dtm-stussen stikker langt ut bak så ser skikkelig harry ut..! Men lyden i remus er nok kulere...

Slik såg det ut på min bil... Syntes tilpassingen av eksosen var ganske perfekt der..

d28q8k2p6insrhkicbp7.jpg

jaja vart eit billigase alternativ for meg for å komme nærmest muli den m3 bakfangeren! :wink: uff vart veldi usikker på detta eksos greiene, e so mykje å velja i! :P trenge gode råd!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert Rustfri Scorpion eksos med rette endestusser? Fineste som finnes :)

Ja scorpion er også et bra alternativ! sinnsykt fin lyd i de. Men hvis du skal bare gå for lyddemper, så lønner det seg og kjøpe DTM, men kjøp de som beetle hadde, de var sikkelig kledelig, og gjorde seg bra med m3 fangern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert Rustfri Scorpion eksos med rette endestusser? Fineste som finnes :)

Ja scorpion er også et bra alternativ! sinnsykt fin lyd i de. Men hvis du skal bare gå for lyddemper, så lønner det seg og kjøpe DTM, men kjøp de som beetle hadde, de var sikkelig kledelig, og gjorde seg bra med m3 fangern :)

hehe kledlig me m3 fanger ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, spørs hvor gromt anlegg du skal ha, men kan anbefale Pioneer cd spiller, dem for du ganske rimelige og er veldig bra! Hvis du ikke skal ha noe som banker bilen i fillebiter, og som er rimelig og er bra, hadde jeg gått for en basser 12" pioneer, kicker, eller JBL med en god forsterker. Spørs litt på hva du hadde tenkt til og legge i pris på anlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...