Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

Ikke meningen å være den store stygge ulven, men sika er vanskelig å få til å henge skikkelig. Jeg prøvde 3 ulike "anbefalte" limer på mine forrige(uorginale) sideskjørt, som alle løsnet delvis på varme sommerdager i solsteiken. Mulig jeg er inkompetent, men slike limer blir bare noe griseri. Jeg ble tilslutt så irritert på griseriet(må stortsett skrapes av) at jeg heller kjøpte orginale skjørter og festet etter boken.

Har du orginale med klips etc, så gjør det skikkelig. My two cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å være den store stygge ulven, men sika er vanskelig å få til å henge skikkelig. Jeg prøvde 3 ulike "anbefalte" limer på mine forrige(uorginale) sideskjørt, som alle løsnet delvis på varme sommerdager i solsteiken. Mulig jeg er inkompetent, men slike limer blir bare noe griseri. Jeg ble tilslutt så irritert på griseriet(må stortsett skrapes av) at jeg heller kjøpte orginale skjørter og festet etter boken.

Har du orginale med klips etc, så gjør det skikkelig. My two cents.

takk for du sa dt. =)

er orginale sideskjørt å har klipsa men har so lite lyst å bore i kanalane. Trur eg prøve med teck 7 å ser korleis det blir.

men når dåke har limt på sideskjørta har dåke noko som støtter opp sideskjørta til det er tørka og eventuelt kor lenge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk håndkle og jekkestropper når du fester dem ;) er bare og prøve med TEC7 mine har sittet på i 1 år nå sånn ca og dem sitter like bra enda. Husk og rens overflaten veldig godt eller så sitter det dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk håndkle og jekkestropper når du fester dem ;) er bare og prøve med TEC7 mine har sittet på i 1 år nå sånn ca og dem sitter like bra enda. Husk og rens overflaten veldig godt eller så sitter det dårlig.

noko spesiellt du rense med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

lure litt på å kjøpe angleeyes, nokon så har nokon lykter å anbefale?

så lura eg på å kjøpe nye sommer-felger,valget falt veldi på m6 felger. men litt usikker på ka str så passe best. noko formeining?

takk for svar! =)

ptn6ysiw088e2zgflwo7.jpg

y2rbf6dqgqxju1k3q8cz.jpg vurdere desse fra gs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...