Lars89 Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Ang. Angeleyes er det ingen som er finere enn org lykter med ccfl-ringer. Bedre kvalitet er det på de også Syns personlig at M6-felger er oppbrukt, men ville gått for 18-tommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 ang lim bør du bruke en eller anen form for rutelim, det slepper aldri! sika er noe gris med dårlig limeevne! rutelim? noko liknande teck7..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Ang. Angeleyes er det ingen som er finere enn org lykter med ccfl-ringer. Bedre kvalitet er det på de også Syns personlig at M6-felger er oppbrukt, men ville gått for 18-tommer har kje så mykje peiling på detta me lykter å sånn, men har du bilde av lykta me ccfl-ringer? jo e vel sannt da, skal ha 18-tommer:) men e så mange felger å velga mellom, men har sett litt på nokon på gs. NOKON SOM HAR BILDE AV DESSE FELGANE PÅ BIL?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Denne har ccfl-ringer (Cold cathode fluorescent lamp) Disse får du på biltema til 500kr. Må limes på. Ang felger ville jeg sterkt vurdert BBS LM-kopier fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Denne har ccfl-ringer (Cold cathode fluorescent lamp) Disse får du på biltema til 500kr. Må limes på. Ang felger ville jeg sterkt vurdert BBS LM-kopier fra GS er da kje dei frå biltema så e dårlege? kanskje eg har oppfatta det feil! Va kje feil dei felgane der nei. ka so e best 17" 18" 19" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 17" er det beste kompromiss mellom utseende og kjøreegenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 17" er det beste kompromiss mellom utseende og kjøreegenskaper. oki. takk for svar. sette pris på om dåke kjeme me ris å ros, å kva som kan forbedrast me bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Lm-designet gjør felgen "mindre" enn den er så man "må" nesten ha 18 tommer på E36. M3-felgene f.eks fungerer fint i 17 Her er en med GS LM reps i 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Lm-designet gjør felgen "mindre" enn den er så man "må" nesten ha 18 tommer på E36. M3-felgene f.eks fungerer fint i 17 Her er en med GS LM reps i 18 Blir nok 18" velger eg dei felgane. men pris på dei å sånn? finner dei ikkje på GS sia eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 ca 8500 for pakke eller 7000 for 4 felger Ligger under felgpakke sommer og felger. Kalles T152 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 ca 8500 for pakke eller 7000 for 4 felgerLigger under felgpakke sommer og felger. Kalles T152 alreight;) va kje så dyre greiene da der då!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Hmmmm... ser bilder av bilen min blir spammet her hehe... de fra biltema må ikke limes på heller klikk inn og på, koble til størm, tut og kjør ^^ tar ca 1 time på første lykt, og 30 min på neste (for da vet du hva du skal gjøre ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Hmmmm... ser bilder av bilen min blir spammet her hehe...de fra biltema må ikke limes på heller klikk inn og på, koble til størm, tut og kjør ^^ tar ca 1 time på første lykt, og 30 min på neste (for da vet du hva du skal gjøre ) åja, flott bil du har! hørtest jo kje så vanskeligt ut då, får prøve å sjå korleis det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 i dag har eg fått kobla anlegg i bilen, vart eigentleg heilt greit.. Men var ute å kjørte ei god stund å så når eg tok på vindusviskarane så kom symbolet for håndbrekk å eit t som eg ikkje veit kva heite opp i dashbordet å så datt turteller og spidometer ner. nokon som veit kva som gjer detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå