Monica 325i Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 i dag har eg fått kobla anlegg i bilen, vart eigentleg heilt greit.. kjeme bilde i morgon! Men var ute å kjørte ei god stund å så når eg tok på vindusviskarane så kom symbolet for håndbrekk å eit t som eg ikkje veit kva heite opp i dashbordet å så datt turteller og spidometer ner. nokon som veit kva som gjer detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 i dag har eg fått kobla anlegg i bilen, vart eigentleg heilt greit.. kjeme bilde i morgon!Men var ute å kjørte ei god stund å så når eg tok på vindusviskarane så kom symbolet for håndbrekk å eit t som eg ikkje veit kva heite opp i dashbordet å så datt turteller og spidometer ner. nokon som veit kva som gjer detta? Prøv å slå på toppen av dasjen med hånda. Sikkert dårlig kontakt på instrumentpanelet ditt. Min er også sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Eller bare ta det ut og se over kontakter og muligens innvendig.. evt. prøv et annet om du har tilgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 takk for svar. Ka eg sko gjort utan bimmers.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 gammel koffert til basskasse eller? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Ser litt tomt ut på bakenden uten "vinge".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 gammel koffert til basskasse eller? haha haha neida du, greit nok den e gammal, men den er så vidt brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Ser litt tomt ut på bakenden uten "vinge".. ja eg og syns da. men ska ha vinge, men lure på kass, motorsport eller gt vinge. veit ikkje om det er den samme men. Nokon som har noko forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 GT vinge passer ikke på sedaner mener nå jeg... en liten flipp eller en motorsport vinge vil nok bli best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 GT vinge passer ikke på sedaner mener nå jeg... en liten flipp eller en motorsport vinge vil nok bli best okay. kor får eg tak i da? helst orginal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Du må nok inne på GSbildeler eller koed skal du ha orginal og betale der etter.. men http://www.schmiedmann.no/3_serie/E36/u ... htm#paging her er det endel du kan vurdere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Du må nok inne på GSbildeler eller koed skal du ha orginal og betale der etter..men http://www.schmiedmann.no/3_serie/E36/u ... htm#paging her er det endel du kan vurdere... korlei e dei uorginale då? fannt ei som eg syns va grei. fannt eit bilde på nette, ka vinge e detta? OG kva heiter denne? VEIT DET E DÅRLE BILDE!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 den nederste er GT vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 den nederste er GT vinge såg da egentli så fælt ut då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå