RemyNG Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Nei egentlig ikke men er delte meninger ser det ut som, flere som ikke synes den kler sedan. Men er jo du som skal kjøre bilen så er jo du som må bli fornøyd med looken selv jeg synes den ser bra ut på sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Nei egentlig ikke men er delte meninger ser det ut som, flere som ikke synes den kler sedan. Men er jo du som skal kjøre bilen så er jo du som må bli fornøyd med looken selv jeg synes den ser bra ut på sedan. ja er jo sannt da. blir sikkert motorsport vinga då den var litt billigare. kje bare bare å vrer student. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Motorsport vinga er fin den og, ja er ikke så lett når man er student hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Motorsport vinga er fin den og, ja er ikke så lett når man er student hehe. nei det skal vere sannt..=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Se der ja ble en stor løft forhold til de speila som sto på fra før av, blir bra dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Se der ja ble en stor løft forhold til de speila som sto på fra før av, blir bra dette her. ja eg og syns da, e veldi kjedlige dei orginale speila egentli...=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 ja de speila er kjedelig spesielt helt svart matte veldig mikke mus stil hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 ja de speila er kjedelig spesielt helt svart matte veldig mikke mus stil hehe. haha mike mus faktisk. såg i tråden din, ka vinge e det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Og hvorfor skal du selge ? Er vel ikke noe galt i å eie en E36 325i vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 haha mike mus faktisk. såg i tråden din, ka vinge e det du har? Det vet jeg faktisk ikke fulgte med bilen når jeg kjøpte den bare var ikke montert, kan ta og finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Og hvorfor skal du selge ? Er vel ikke noe galt i å eie en E36 325i vel ? sko da vere noko galt i å eige ein E36 325i for min del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 haha mike mus faktisk. såg i tråden din, ka vinge e det du har? Det vet jeg faktisk ikke fulgte med bilen når jeg kjøpte den bare var ikke montert, kan ta og finne ut av det. hørest bra ut!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Men var ute å kjørte ei god stund å så når eg tok på vindusviskarane så kom symbolet for håndbrekk å eit t som eg ikkje veit kva heite opp i dashbordet å så datt turteller og spidometer ner. nokon som veit kva som gjer detta? jeg har vært borti dette før men da var det selve instrumentpanelet som var def.. men kan jo være når du trakk ledninger til anlegget at du dradde i noen ledninger under rattstammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Men var ute å kjørte ei god stund å så når eg tok på vindusviskarane så kom symbolet for håndbrekk å eit t som eg ikkje veit kva heite opp i dashbordet å så datt turteller og spidometer ner. nokon som veit kva som gjer detta? jeg har vært borti dette før men da var det selve instrumentpanelet som var def.. men kan jo være når du trakk ledninger til anlegget at du dradde i noen ledninger under rattstammen men trakk bare ledninger i bagasjerommet, resten var lagt før eg kjøpte bilen. Ringte bavaria å dei meinte det var dårleg kontakt i dasjbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå