Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

liten upadate!

i dag så sko bilen inn til hjulstillings kontroll samt justere lysa og skifte olje på girkasse og diff.

men når dei byrja sjå på bilen så kommer det jo fram litt av kvart, må skifte demparane, opphengskule og endeledd, så me andre ord det vart ikkje hjulstillingskontroll, bare skifting av olje.

Fekk beskjed om at bilen ikkje var brukande intil detta var bytta.

så då må bilen stå i ro heilt t verkstaden har skaffa delene.

har og bestillt nye bremser framme så dei skal skiftast når eg får bilen igjenn.

har ellers kjøpt GT vinge så gleder meg til den er på bilen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, be til høyere makter om en overkommelig verkstedregning!

Og kanskje be til verkstedet om at de ikke nødvendigvis kjøper nye deler. Kan jo være billigere og bedre å kjøpe et komplett senkesett med dempere og fjærer da. resten er vel ikke nødvendigvis så dyrt, om man ser bort ifra tiden de kanskje må bruke på å skifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med en skikeli god bil.

Bare fiks fangeren og monter luftekanalene kansje noen nye endestusser på eksos ;)

takk, e blitt veldi gla i den allerede :D

ska ha nye, tenkte på sånn dtm om dt blir fint;)

dtm blit veldig bra. hadde det på min. passer veldig bra med dtm, vil ha det på min nye 325 selv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med en skikeli god bil.

Bare fiks fangeren og monter luftekanalene kansje noen nye endestusser på eksos ;)

takk, e blitt veldi gla i den allerede :D

ska ha nye, tenkte på sånn dtm om dt blir fint;)

dtm blit veldig bra. hadde det på min. passer veldig bra med dtm, vil ha det på min nye 325 selv:P

trur nok kje da blir noko dtm så lenge er ikkje har m3 bak fanger på bilen;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, be til høyere makter om en overkommelig verkstedregning!

Og kanskje be til verkstedet om at de ikke nødvendigvis kjøper nye deler. Kan jo være billigere og bedre å kjøpe et komplett senkesett med dempere og fjærer da. resten er vel ikke nødvendigvis så dyrt, om man ser bort ifra tiden de kanskje må bruke på å skifte.

e da noko billegare? e jo demparane som kosta, da andre va ikkje noko dyrt.

for e jo forholdsvis nytt da senkesette som sitter på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har eg vore å snakka med verkstaden som skal fikse bilen. Å dei kunne kje ta bilen inn før 22 April, litt kjedli å vente så lenge men men. Fannt og ut at tennpluggane må skfitast og nokon boltar på girkassen som var ødelagt. tydeligvis nokon som hadde prøvd og skru dei opp men fekk dt kje t. #-o

Fekk pris på delene som skal byttast å da vart kje så gale egentli. Men da komme t å svi litt i lommeboka jah! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...