Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Skal du ha det helt ut, uten å bruke kniv må frontseter, midtkonsoll, dashbord + vifteboksen ut :)

Da jeg skiftet på min forrige bil, tok jeg ut alt utenom viften, og brukte kniven rundt. Dette er jo tross alt "inni" dashbordet, så er ikke så nøye (hadde lyst gulvteppe, skiftet til sort)

Du sier bilen ikke var helt hel då dere kom tilbake, hva skjedde ?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha det helt ut, uten å bruke kniv må frontseter, midtkonsoll, dashbord + vifteboksen ut :)

Da jeg skiftet på min forrige bil, tok jeg ut alt utenom viften, og brukte kniven rundt. Dette er jo tross alt "inni" dashbordet, så er ikke så nøye (hadde lyst gulvteppe, skiftet til sort)

Du sier bilen ikke var helt hel då dere kom tilbake, hva skjedde ?? :D

jepp da ska ut! :P

har teke ut framstolane å midkonsollen å så fannt eg kje ut ka meir eg måtte ha ut..

får prøva på dashbord å vifteboks i morgon;)

heh ja, for i brøytekanten på veg heim, va masse snø i vegbanen å da snøa ikkje akkurat mindre, så det var litt øve ein halv bakfanger so røyk med å so fekk høgre sida framme seg ein liten karamell! ;) Plokka av deler undervegs heimover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dashbordet er "lett" å få ut, så bare å kjøre på :D

Bare husk de 4 skruene som er under dekslene helt oppe v frontruten (under dekselet der viften blåser ut). Samt at alle rør til viften henger på dashbordet (-de trenger du ikke å skru av)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dashbordet er "lett" å få ut, så bare å kjøre på :D

Bare husk de 4 skruene som er under dekslene helt oppe v frontruten (under dekselet der viften blåser ut). Samt at alle rør til viften henger på dashbordet (-de trenger du ikke å skru av)

friste egentli bare å ta kniven å skjera ut rundt der me den vifte boksen, rekne me da e da samma teppe so ska inn att uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...