fdl Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Er du ikke redd for at det er kommet sand inn i stempelet på kalliperne og gjennom nippelen til bremseveska når du sandblåser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Er du ikke redd for at det er kommet sand inn i stempelet på kalliperne og gjennom nippelen til bremseveska når du sandblåser? tette da t so da kje ska komma noko t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Ser bra ut! Er digg å vite at ting er på stell uansett om de ikke synes så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 Ser bra ut! Er digg å vite at ting er på stell uansett om de ikke synes så mye takk: jepp, ska da ve so ska da ve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 God Nytt år JA \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 eg meiner de skal ligge ledninger orginalt i bilen til seta.. de gjer de vertfall i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 eg meiner de skal ligge ledninger orginalt i bilen til seta.. de gjer de vertfall i e34 Kor eventuelt finne eg dei? såg ondå golv teppe, der va da derimot bare ein sandtak å ellers fullt i drit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Korlei e da å ta ut golvteppe? mykje arbeid? må ha det ut, for det e nokon liter vatn i da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Skal du ha det helt ut, uten å bruke kniv må frontseter, midtkonsoll, dashbord + vifteboksen ut Da jeg skiftet på min forrige bil, tok jeg ut alt utenom viften, og brukte kniven rundt. Dette er jo tross alt "inni" dashbordet, så er ikke så nøye (hadde lyst gulvteppe, skiftet til sort) Du sier bilen ikke var helt hel då dere kom tilbake, hva skjedde ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Skal du ha det helt ut, uten å bruke kniv må frontseter, midtkonsoll, dashbord + vifteboksen ut Da jeg skiftet på min forrige bil, tok jeg ut alt utenom viften, og brukte kniven rundt. Dette er jo tross alt "inni" dashbordet, så er ikke så nøye (hadde lyst gulvteppe, skiftet til sort) Du sier bilen ikke var helt hel då dere kom tilbake, hva skjedde ?? jepp da ska ut! har teke ut framstolane å midkonsollen å så fannt eg kje ut ka meir eg måtte ha ut.. får prøva på dashbord å vifteboks i morgon;) heh ja, for i brøytekanten på veg heim, va masse snø i vegbanen å da snøa ikkje akkurat mindre, så det var litt øve ein halv bakfanger so røyk med å so fekk høgre sida framme seg ein liten karamell! Plokka av deler undervegs heimover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Dashbordet er "lett" å få ut, så bare å kjøre på Bare husk de 4 skruene som er under dekslene helt oppe v frontruten (under dekselet der viften blåser ut). Samt at alle rør til viften henger på dashbordet (-de trenger du ikke å skru av) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Dashbordet er "lett" å få ut, så bare å kjøre på Bare husk de 4 skruene som er under dekslene helt oppe v frontruten (under dekselet der viften blåser ut). Samt at alle rør til viften henger på dashbordet (-de trenger du ikke å skru av) friste egentli bare å ta kniven å skjera ut rundt der me den vifte boksen, rekne me da e da samma teppe so ska inn att uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå