Joher Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg hadde gjort det! Er mye mer arbeid enn det er verdt å ta ut alt.. Når midtkonsollen er på er det umulig å se riften du lager med kniv Så veldig bra ut den svenske bilen forresten! strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg hadde gjort det! Er mye mer arbeid enn det er verdt å ta ut alt.. Når midtkonsollen er på er det umulig å se riften du lager med kniv Så veldig bra ut den svenske bilen forresten! strøken ja då blir da kniven! ja den virka utrule bra og, strøkent skinn interiør inni å fullt elektrisk so de va berre lekkert! men ska helle bli gydd å få da øve på min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Fin første bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Fin første bil! Takk for da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Var det lagt opp kabler til setene i bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 har kje funne noko, men korleis ska den sjå ut? å kor finne eg den i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Hakke peiling Har hørt at det skal være lagt opp i de fleste BMW'er for at de skulle være lette å lage på samlebåndet. Men at ikke alt utstyr var i alle og da ble kablene liggende igjen og med mulighet for ettermontering Det var vel en tidligere i tråden som prata noe om at det skulle være lagt opp kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Hakke peiling Har hørt at det skal være lagt opp i de fleste BMW'er for at de skulle være lette å lage på samlebåndet. Men at ikke alt utstyr var i alle og da ble kablene liggende igjen og med mulighet for ettermontering Det var vel en tidligere i tråden som prata noe om at det skulle være lagt opp kabler. ja har høyrt da eg og, men eg har kje peiling på korleis den ska sjå ut å sånn... henge masse ledninga i ein ball oppunder dashbordet på venstre sida med tomme haldara til rele å sånn so kanskje da e noko der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Kanskje det Jeg skal se etter ledninger i min bil i nærmeste framtid så jeg kan si ifra hvis jeg finner noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Kanskje det Jeg skal se etter ledninger i min bil i nærmeste framtid så jeg kan si ifra hvis jeg finner noen Dan e go! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 hei, nor eg la opp te el i mine e34er så lå da ein kobling så ikke gjikk til noe ved siden hav handbrekken, kobla di opp via den fuka som bare de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 hei, nor eg la opp te el i mine e34er så lå da ein kobling så ikke gjikk til noe ved siden hav handbrekken, kobla di opp via den fuka som bare de:) har fleire ledninga so ligg laust der eg og, meen då prøve eg da:) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå