Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gjort det! Er mye mer arbeid enn det er verdt å ta ut alt.. Når midtkonsollen er på er det umulig å se riften du lager med kniv :D

Så veldig bra ut den svenske bilen forresten! strøken :D

ja då blir da kniven! :)

ja den virka utrule bra og, strøkent skinn interiør inni å fullt elektrisk so de va berre lekkert! :D

men ska helle bli gydd å få da øve på min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke peiling :P

Har hørt at det skal være lagt opp i de fleste BMW'er for at de skulle være lette å lage på samlebåndet. Men at ikke alt utstyr var i alle og da ble kablene liggende igjen og med mulighet for ettermontering ;)

Det var vel en tidligere i tråden som prata noe om at det skulle være lagt opp kabler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke peiling :P

Har hørt at det skal være lagt opp i de fleste BMW'er for at de skulle være lette å lage på samlebåndet. Men at ikke alt utstyr var i alle og da ble kablene liggende igjen og med mulighet for ettermontering ;)

Det var vel en tidligere i tråden som prata noe om at det skulle være lagt opp kabler.

ja har høyrt da eg og, men eg har kje peiling på korleis den ska sjå ut å sånn... :)

henge masse ledninga i ein ball oppunder dashbordet på venstre sida med tomme haldara til rele å sånn so kanskje da e noko der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...