Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

Synes begge er pene felger. Silverblade er litt mer racepreget kontra Silvertrack som ofte regnes som mer stilren. Bestilte Silvertrack til min i går, spent på hvordan det blir :)

ja e da e nett da dei e so e kje lett å bestemma seg :)

bestillte du 17" ?

Ja det gjorde jeg :) Synes det er en passelig dimensjon på E36! Komforten blir visstnok bedre i forhold til 18¨ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge er pene felger. Silverblade er litt mer racepreget kontra Silvertrack som ofte regnes som mer stilren. Bestilte Silvertrack til min i går, spent på hvordan det blir :)

ja e da e nett da dei e so e kje lett å bestemma seg :)

bestillte du 17" ?

Ja det gjorde jeg :) Synes det er en passelig dimensjon på E36! Komforten blir visstnok bedre i forhold til 18¨ :)

må kanksje bestilla i 17" eg og for finne dei ikkje i 18 noko plass :)

Nokon so har bilde av E36 me 17" silvertrack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Selge lyktene som står på nå da?

Skulle hatt noen orginal lykter bak, hadde sett mye bedre ut.. samt mtech fanger :D

nja veit kje heilt da, men har jo dei frå delebilen so du kan få kjøpa! :)

hmm har kje nett sansen for dei orginale baklyktene egentli, har kjøpt ein Orginal m-fanger meen da tar jo so laang tid for folk å sende vist nok! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitt fine denna no monica, ser det er fleire som har trua på parklys i blinklysa:-)

som eg sa på jobb hin dagen:-)

men du MÅ få deg nye skilt, då ser den mykje strøknare ut med ein gang, kan- sje vi sku hatt fiksa eit e36 treff her ein dag, er temligt mangen her nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitt fine denna no monica, ser det er fleire som har trua på parklys i blinklysa:-)

som eg sa på jobb hin dagen:-)

men du MÅ få deg nye skilt, då ser den mykje strøknare ut med ein gang, kan- sje vi sku hatt fiksa eit e36 treff her ein dag, er temligt mangen her nå

jepp kjeme seg:D

ja meen vil sjå bilde av korleis da e på E36 liksom fyst..

nja men syns dei nye me flagg ser heilt nils ut! ja sannt da, sikkert vore kjekt dA!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...