Joher Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Oransje blinkers ser jo bare så utrolig mye bedre ut! Behold det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Oransje blinkers ser jo bare så utrolig mye bedre ut! Behold det syns da eg og:) kjekt at nokon er einige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Sånt liker vi sku fått parklys i blinkersane din no Monica ? ( syns de ser enda betre ut da eg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Sånt liker vi sku fått parklys i blinkersane din no Monica ? ( syns de ser enda betre ut da eg ) bra! hmm korleis ser da ut då? bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Trenge litt hjelp, e veeldi usikker på ka felga eg ska kjøpa. valge står mellom GS-SILVERBLADE 18" eller GS-SILVER TRACK 17"(BBS LM KOPI)! vil egentli ha 18" i GS-SILVER TRACK, men da hadde kje GS! SILVERBLADE SILVER TRACK Takk for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Synes begge er pene felger. Silverblade er litt mer racepreget kontra Silvertrack som ofte regnes som mer stilren. Bestilte Silvertrack til min i går, spent på hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Synes begge er pene felger. Silverblade er litt mer racepreget kontra Silvertrack som ofte regnes som mer stilren. Bestilte Silvertrack til min i går, spent på hvordan det blir ja e da e nett da dei e so e kje lett å bestemma seg bestillte du 17" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Synes begge er pene felger. Silverblade er litt mer racepreget kontra Silvertrack som ofte regnes som mer stilren. Bestilte Silvertrack til min i går, spent på hvordan det blir ja e da e nett da dei e so e kje lett å bestemma seg bestillte du 17" ? Ja det gjorde jeg Synes det er en passelig dimensjon på E36! Komforten blir visstnok bedre i forhold til 18¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Synes begge er pene felger. Silverblade er litt mer racepreget kontra Silvertrack som ofte regnes som mer stilren. Bestilte Silvertrack til min i går, spent på hvordan det blir ja e da e nett da dei e so e kje lett å bestemma seg bestillte du 17" ? Ja det gjorde jeg Synes det er en passelig dimensjon på E36! Komforten blir visstnok bedre i forhold til 18¨ må kanksje bestilla i 17" eg og for finne dei ikkje i 18 noko plass Nokon so har bilde av E36 me 17" silvertrack? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 (endret) ! Endret September 23, 2015 av Monica 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Skiltet ditt foran er virkelig slitent... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Selge lyktene som står på nå da? Skulle hatt noen orginal lykter bak, hadde sett mye bedre ut.. samt mtech fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Selge lyktene som står på nå da?Skulle hatt noen orginal lykter bak, hadde sett mye bedre ut.. samt mtech fanger nja veit kje heilt da, men har jo dei frå delebilen so du kan få kjøpa! hmm har kje nett sansen for dei orginale baklyktene egentli, har kjøpt ein Orginal m-fanger meen da tar jo so laang tid for folk å sende vist nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 blitt fine denna no monica, ser det er fleire som har trua på parklys i blinklysa:-) som eg sa på jobb hin dagen:-) men du MÅ få deg nye skilt, då ser den mykje strøknare ut med ein gang, kan- sje vi sku hatt fiksa eit e36 treff her ein dag, er temligt mangen her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 blitt fine denna no monica, ser det er fleire som har trua på parklys i blinklysa:-) som eg sa på jobb hin dagen:-) men du MÅ få deg nye skilt, då ser den mykje strøknare ut med ein gang, kan- sje vi sku hatt fiksa eit e36 treff her ein dag, er temligt mangen her nå jepp kjeme seg:D ja meen vil sjå bilde av korleis da e på E36 liksom fyst.. nja men syns dei nye me flagg ser heilt nils ut! ja sannt da, sikkert vore kjekt dA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå