BMWentusiasten Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Den kan også være montert provisorisk for målinger... min tanke er der også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 bmw ville vel aldri levert en slik spoiler som i første post... søk opp e92 m3 csl på google så finner dere noe som mer kan tyde på csl, den øverst i tråden er nok bare en modifisert e92m3.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Om BMW lager en CSL utgave av e92, håper jeg den blir seende noe slik ut Og de må gjerne produsere den i 4-dørs også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Var sykt tøff den over her da Vært rått med en CSL nå ja, -200kg, 450hk etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Om BMW lager en CSL utgave av e92, håper jeg den blir seende noe slik ut Og de må gjerne produsere den i 4-dørs også Den var RÅ...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Enig i at den siste der var ganske fet! Da snakker vi.. mye tøffere enn vanlig M3 E92 ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litejk Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Får håpe den nye CSL blir levert med skikkelig manuelt gir da ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Hehe, ja den er rå. Men aldri i livet om BMW blir å levere en bil med sånne felger fra fabrikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 pen bil, evig stygg spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Og det var IKKE bil på bilde nr 1 og 2 jeg mente når det gjaldt spoiler til målinger.. alle ser jo at den japse-style spoileren er plassert av en idiot med for mye penger!! Tenkte på den rød, når jeg så for meg at den var der for å måle eventuelle påkjenninger og luftstrømmer på banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Og de må gjerne produsere den i 4-dørs også nei de må ikke ødelegge csl helt da. bakdører har ikke noe på en 3er å gjøre. er det vi har 5er til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 er ikke noe grunnlag for å si at den første er csl eller at den ikke er.. at den evig stygge spoileren er montert der vedder jeg ganske mye på at er bare for å få justert understell i forhold til evt downnforce.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 er ikke noe grunnlag for å si at den første er csl eller at den ikke er.. at den evig stygge spoileren er montert der vedder jeg ganske mye på at er bare for å få justert understell i forhold til evt downnforce.. Er det vel? Er utvilsomt en som har "stylet" sin egen M3. Og vi vet også det at spoiler gir mer downforce. Unnskylder den ikke allikevel. Ser bare dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Den vinga er ingenting i forhold til disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Bilene ser jo nesten ikke ut som BMWer lenger:P Men dette er jo ikke rene gatebiler, ser jo at de er ment for banebruk for det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå