Clerion Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Ser etter ekstern navi til bil Kikket litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=450233 Noen som har noe å anbefale? Farsan kjøpte en Navigon nå, virka lovende men, litt stiv for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 TomTom eller Garmin...eneste som duger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Navigon scorer visst bra på tester Har en Garmin Nuvi 250. Overhode ikke fornøyd med den Noen som vet noe om noe angående GPS til bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 tomtom er enkel og bruke. alt er ganske selv forklarende i menyene. så jeg har aldrig trengt å bruke instruksjonsboka for å skjønne noe av den. og den finner frem de fleste stederl jeg har hatt min i 1,5 - 2 år. og den virker veldig bra. både min mor og bror kjører også tomtom. bare fordi det meste andre er ubrukelig, dyrt eller vanskelig å forstå. også har jeg ganske artig oppstart bilde på min som jeg har laga selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Takker ;D Da spørs det om det blir XL europa-greia. Har troa på TomTom selv. Den Nuvi`n jeg har er jo ubrukelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 jeg har tomtom one xl europe eller noe sånn. veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Den Nuvi`n jeg har er jo ubrukelig Om du synes Garmin er ubrukelig, så bør du ihvertfall styre unna Navigon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Vi har XL Europa, fungerer strålende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Har kun hatt Tomtom, men jeg har hatt flere forskjellige typer av de og kan ikke si annet enn at de er helt fantastiske, enkle å greie, bra bruker interface, bra support via det norske Tomtom forummet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Den Nuvi`n jeg har er jo ubrukelig Om du synes Garmin er ubrukelig, så bør du ihvertfall styre unna Navigon Prøvde farsan sin, virka bra =D Likte at man fikk opp oversikt over alternative ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Kjører tomtom 930 og er kjempe fornøyd. Bruker den også som mp3 spiller via aux kabel til stereo, synes det er god nok lydkvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå