Clerion Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Ser etter ekstern navi til bil Kikket litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=450233 Noen som har noe å anbefale? Farsan kjøpte en Navigon nå, virka lovende men, litt stiv for meg.
Clerion Posted October 19, 2009 Author Posted October 19, 2009 Navigon scorer visst bra på tester Har en Garmin Nuvi 250. Overhode ikke fornøyd med den Noen som vet noe om noe angående GPS til bil?
Sjøbuse Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 tomtom er enkel og bruke. alt er ganske selv forklarende i menyene. så jeg har aldrig trengt å bruke instruksjonsboka for å skjønne noe av den. og den finner frem de fleste stederl jeg har hatt min i 1,5 - 2 år. og den virker veldig bra. både min mor og bror kjører også tomtom. bare fordi det meste andre er ubrukelig, dyrt eller vanskelig å forstå. også har jeg ganske artig oppstart bilde på min som jeg har laga selv
Clerion Posted October 20, 2009 Author Posted October 20, 2009 Takker ;D Da spørs det om det blir XL europa-greia. Har troa på TomTom selv. Den Nuvi`n jeg har er jo ubrukelig
Sjøbuse Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 jeg har tomtom one xl europe eller noe sånn. veldig fornøyd.
alpher Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Den Nuvi`n jeg har er jo ubrukelig Om du synes Garmin er ubrukelig, så bør du ihvertfall styre unna Navigon
Haug530D Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Har kun hatt Tomtom, men jeg har hatt flere forskjellige typer av de og kan ikke si annet enn at de er helt fantastiske, enkle å greie, bra bruker interface, bra support via det norske Tomtom forummet.
Clerion Posted October 24, 2009 Author Posted October 24, 2009 Den Nuvi`n jeg har er jo ubrukelig Om du synes Garmin er ubrukelig, så bør du ihvertfall styre unna Navigon Prøvde farsan sin, virka bra =D Likte at man fikk opp oversikt over alternative ruter.
JTS77 Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Kjører tomtom 930 og er kjempe fornøyd. Bruker den også som mp3 spiller via aux kabel til stereo, synes det er god nok lydkvalitet
Recommended Posts