vic66 Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Har en 520d 136 hk med 250k på telleren. har netopp skiftet olje og filter på motoren, tidligere har jeg brukt shell sin helsyntetiske olje, denne gangen fylte jeg på agip helsyntetisk longlife olje, problemet er at av og til når jeg starer motoren får jeg advarsel på kjørekomputren "stopp oilpresure low" når jeg øker turtallet forsvinner advarselen, jeg får også advarsel om lavt oljenivå når jeg stopper motoren, oljenivået viser max når jeg peiler oljen, problemet dukket opp etter oljeskiftet. Har ingen andre problemer ingen ulyder, oljeforbruk eller slikt, har noen en formenig om hva som er galt ? takknemelig for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuzzy Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Stod nøkkelen i tenninga/tenninga i posisjon I når du byttet oljen? Se i så fall denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=132552 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vic66 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Takk for den, er det noen flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Det er vel det eneste som kan være feil, såvidt jeg vet. Du har bare en oljenivå/trykk sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå