madinho Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 Jeg har en bmw 318is og vurderer og kjøpe meg Justerbare senkesett. Det som står på nå er ikke justerbart. Så det er litt tungvindt , hvilket senkesett anbefaler dere ?
Superbeetle Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 Hva som er tungvindt med at det ikke er justerbart da? er jo uansett tungvindt å justere opp og ned, itillegg til at hjulvinklene aldri blir bra med mindre du justerer det også hver gang.. Jeg har gode erfaringer med bilstein iallefall!(ikke justerbart) Supersport justerbart er billig, men kvaliteten virker som den er deretter.. Til uken får jeg Fk Königsport, dette har justerbare konidempere, dette skal iallefall være veldig bra! (men kanskje litt dyrt, ca 7000kr for foraksel) Hvor mye skal du bruke på understell? Om du har 5000kr så ville jeg heller kjøpt et fast sett til 5000kr enn coilovere til samme pris.. Om du skjønner
madinho Posted October 20, 2009 Author Posted October 20, 2009 Ville tatt den ned et par cm , så hadde hvert greit å heise den igjen på vinteren. Ja, skjønner Går det egentlig ann å få den ned litt ?
Lars89 Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 D2 selges for 5000 på Ebay. Samme som K-sport, bare annen farge. Noen med erfaring? Må handle selv snart da ene demperen på FK-coiloverne mine har gått føyken og man ikke får i tak i nye...
sladjan Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 janeide....de fleste her inne er litt bortskjemt med deler. JEg selv har Ta-technix og syns det er bra. kjørt med det i over 6måneder nå. Drit bra sett til vanlig bruk og kosta ikke mer enn 2500 inkl. frakt. Justerbart er det, også Litt greit me justerbart da du kan justere den AKKURAT som den vil passe deg. Det som fort kan bli dyrt med sånt er justerbare topplagera og staga bak. En evt. hjulstillingskontroll koster 1000kr så er ikke problem sånn sett..
ThomasB Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 D2 selges for 5000 på Ebay. Samme som K-sport, bare annen farge.Noen med erfaring? Må handle selv snart da ene demperen på FK-coiloverne mine har gått føyken og man ikke får i tak i nye... Mener KOED har dempere til det meste FK.
Recommended Posts