Andreasnicolai Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Hvis man polerer glassene med Autosol får man et like bra resultat... enkelt og greit. I forhold til våtsliping eller metal-polishn jeg brukte?
Fredrik Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Hvis man polerer glassene med Autosol får man et like bra resultat... enkelt og greit. I forhold til våtsliping eller metal-polishn jeg brukte? Ja... faktisk...
JTS77 Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 har planer om å våtslipe kjørelysa på min E39, de er ganske slitte. 800, 1200, 1500, 2000, så polere opp med meguiars plast-x. Skal se om jeg får knipsa et bilde eller 10 Har funnet endel DIY'er på nettet, noen og direkte for E39. Skal teste ut metoden med å bruke metallpolish først, kanskje det har noe for seg også @NeonMuffler, Tørrslipe med rondell ville jeg ikke gjort. Polering ja, men tørrslipe? Har åpenbart ikke testet selv, det har kanskje du. Har planer om å våtslipe horisontalt og vertikalt annenhver gang etter som jeg går opp i finhet på papiret. Skal snart til med samme metoden du skal på dine. Tenkte på autosol men er nok for dype riper i glassene mine til det.. Tenkte å våtslipe med først 600, 800 så 1200. Det fineste papiret eg har tilgjengelig er 1200 så eg lurte på å enten rubbe ned (med den røde turtlewaxen) eller gå rett på meguiars plastX.. Har du bilder av dine før og etter? Bare å komme med innspill....
JTS77 Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Rubbe eller rett på plastx`en? ingen som har noen formening??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå