Hidlen Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Vet ikke helt om dette her er blitt lagt ut før, men er er hvertfall episoden fra Loaded Motorjournalen i 3 deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Husker smellen, men moro og se hvordan den ble etterpå Fargen må jeg var utrolig rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Husker smellen, men moro og se hvordan den ble etterpå Fargen må jeg var utrolig rå! he he syns da det motsatt eg da,likte ikkje den fargen i det hele tatt. Rett og slett fæl syns eg da. Smaker er som baken seies det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hehe, POFF! Suger for han karen der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Utrolig rolig eieren var Men som han sa, sånn skjer Programlederen er ikke den første som har dritt seg ved å slippe gassen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Rimelig gammelt nytt det her ja. Ligger en tråd fra dagen etter det skjedde her på forumet Eller om det ble lagt ut samme dagen... MEn litt artig å se hva som skjedde etterpå da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 kan ikke si jeg liker den nye fargen så veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Syntes den nye fargen og felgene passer bedre på en slik extrem bil! Utrolig gromt :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 gjennomført bil! Med bra med pulver! Perfekt e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå