Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe BT i bergen er vel noen av de verste i norge :P får ikke en dritt godkjent der.

en bekjent skulle opp der for og få senke sett i vognkort men fikk det ikke godkjent pga tallene på fjærene var uleselig ? og de nektet og tørke av de

Skrevet
e der eg ska ja :( ser for meg at eg må kjemmpe litt vist eg ska komme noe vei :P

er nok en mulighet for det ja mangen som er super vanskelig der!

Skrevet

Angående senkingen kan du dra til din lokale BMW-forhandler og få skrevet ut utstyrsliste, der skal det stå at du har M-Techunderstell, det burde være bevis nok.

Skrevet

Jeg har godkjennings papiret til e39 der det står at det tillates med 235.40 18 forran og 265.35 18 bak.. fikk det fra steinkjer bil.

Skrevet

det er godkjent størrelse til e39,trenger ikke dette i vognkortet,jeg kjører med 245-40-18 fram og 275-35-18 bak på m5 felger,dette er max lovlig størrelse på alle e39 sedan,dra til ett bmw verksted og forklar hva som har skjedd så ordner de sikkert papirer til deg som viser hva som er orginalt.noen på biltilsynet burde skifte jobb.

Skrevet
Jeg har godkjennings papiret til e39 der det står at det tillates med 235.40 18 forran og 265.35 18 bak.. fikk det fra steinkjer bil.

Kan jeg få en kopi? O:)

Scanne og legg det ut som pdf fil / på godkjenningspapirer nede til venstre på sida her ?

Skrevet

Kan jeg få en kopi? O:)

Scanne og legg det ut som pdf fil / på godkjenningspapirer nede til venstre på sida her ?

er int eg og :)

Skrevet

Blir ikke noe kjemping om noe som helst her. Biltilsynet i bergen er det verste og bla bla. Det er bare å ha papirer i orden, og faktisk vite hva slags bil man kjører og hva slags utstyr den har., Både senk og felger er godkjente. E39 er typegodkjent med slike dimmer, gjennom f eks M5. Senkesettet er m. Får håpe for din skyld at det ikke er ettermontert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...