steiney Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Noen som vet hvordan man kan fikse ett ratt som ikke står på midten når man kjører rett frem? er en bmw e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Skru av rattet og sett det rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Hehe! men hva er grunnen til at det har blitt sånn egentlig? Er airbag ratt....er det mye vanskligere der enn på ratt uten airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Det har ingenting med rattet å gjøre. Tta en hjulstillingskontroll. Noe er enten slått skevt eller veldig slitt et eller annet sted i hjulopphenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Som hagenisse sier, ta hjulstillingskontroll. Blir HELT feil å bare ta det av og sette det på igjen, hvis det i hele tatt er mulig. Du vil da f mer sving til ene sida enn den andre, noe som kan være uheldig i en kritisk situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Fullt mulig å ta av rattet og sette det på igjen. Men dersom rattet ikke har vært av før og satt på feil hakk ved montering, er forstillinga en smule feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 mitt ratt kan ikke snues. det er manger riller rundt hele festet. og 1 større spor. så rattet mitt passer kunn en vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 er ikke sikkert feilen er i forstilling kan også være i bakstillinga da det er bakhjeulene som svinger og forhjeulene som bestemmer retningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 mitt ratt kan ikke snues. det er manger riller rundt hele festet. og 1 større spor. så rattet mitt passer kunn en vei. Trodde det var sånn på E38, ja. Men så han kjørte E36 og E39, og såvidt jeg vet kan man justere dette på begge de bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 På mine e38 så har det vært fult mulig å snu rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 På mine e38 så har det vært fult mulig å snu rattet.. når jeg så på M5 rattet jeg skulle ha i bilen så har det denne gropa på ene side samme alle de små rillene. den gjør så rattet kun kan stå en vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå