hamansen Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Ser bra ut, følger med videre \:D/ Har kjøpt pustehjelp til m50`en, og tror jeg skal gå til innkjøp av IC.. Blir jo ei lang rørgate siden både inn og utløp blir på samme side på kompressoren. Har funnet denne IC`n på Ebay, tro om ikke denne kan være ei grei løsning, istedet for IC med inn og utløp på hver sin side? Vil jo få litt tøbbel med å få plass til 2 rørgater på samme side, men vil tro den skulle la seg gjøre å få det til.. Eneste minuset er jo størrelsen på IC`en.. Noen meninger om dette..? http://www.ebay.com/itm/Universal-25x11 ... bb&vxp=mtr
hamansen Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Flott garasje, har du noen bilder av innvendig også? Noen bilder..
Oyoy Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Ser meget bra ut! Hadde dem ic du kunne bruke der jeg handla? Christian A har gul xenon på e34'n , så ikke ille ut
hamansen Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Ser meget bra ut! Hadde dem ic du kunne bruke der jeg handla? Christian A har gul xenon på e34'n , så ikke ille ut Du stiller vel som sjåfør t sommern? Har fått gjort en del nå inatt, har lånt meg motorbukk slik at jeg har fått gjort ren og lakkert blokka, tatt av bunnpanna fra E36`, og er klar til å skru på den fra E34. Fikk pakken fra koed, så har fått montert ferdig alt på bakstillinga, med unntak av caliperene som jeg ikke har fått henta enda..
Oyoy Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Kan vel alltids ta en cabtur i midnattsola ja
hamansen Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Kan vel alltids ta en cabtur i midnattsola ja Bære å stekk oppom når du sus førbi, å d e lys i garasjn, så kan æ by dæ på ei cola
hamansen Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 For et par uker siden kjøpte jeg julegave til E30`en... Kopiert fra annonsen til ViBe^ "Komplett kompressor kit til m50b25 Kittet har stått på min m50b25 i E30 så alle slanger osv er tilpasset slik, så har du e30 med m50 er det bare å montere å kjøre! Her er alt man trenger. Passer sikkert flere motorer også med litt småmods. For å få dette holdbart må man senke komp og mappe om på nytt skikkelig, for mappen som er på sprutet nå er ikke helt ferdig, men går and å kjøre med. Ladetrykket med dette reimhjulet er 0,95bar Det som følger med er: - Rotrex C38 sentrifugalkompressor - Brakett - 6stk 440cc dyser - 3 stk reimhjul - Bolter - Silikonslanger - Oljereservoar - Oljefilter - Oljeslanger - Oljekjøler - 1 liter ny Rotrex olje - 3stk dumpventiler - 2stk reimer - Vakumstasjon - Vakumslanger - Luftfilter - Slangeklemmer til alt - Autometer ES overtrykksmåler - AEM Uego bredbandslambda med bosch sensor og kabler - Vipec V44 datasprut med map og pc kabel - Oljeåndingsfilter - Varmeisolerende strømpe for oljeslange" Har planer om å montere IC, og få mappet ordentlig iløpet av sommeren.. (om resten av bilen blir ferdig da )
hamansen Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 nice jaggu ble det ikke ei økt idag å Holdt på alene, men fikk etter MYE knoting montert bakstillinga Har fått vekk pallene som bilen har stått på nå i 18.mnd, og satte på 3 av Brock hjula for å se hvordan det ble.. Måtte bare hive på litt front-deler... Vel..bilder sier alt Blank motor
kristofferolsen Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 pent prosjekt får håpe du blir ferdig til sommern da så kommer du på bmw treff i tromsø!
Oyoy Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Kan vel alltids ta en cabtur i midnattsola ja Bære å stekk oppom når du sus førbi, å d e lys i garasjn, så kan æ by dæ på ei cola Jess d ska æ jør, må jo se kom å se
hamansen Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Skrevet Desember 25, 2012 pent prosjekt får håpe du blir ferdig til sommern da så kommer du på bmw treff i tromsø! Får se på det Blir ikke stygt dette Håper ikke det vertfall
hamansen Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Skrevet Desember 30, 2012 Skal bruke svinghjulet fra m20 på m50, hvilke bolter må jeg da bruke på svinghjulet, blir boltene fra m50 for lange??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå