hamansen Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Hvilken olje anbefales til diffen??
hamansen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Tar ei lita oppsummering på hva som er handla inn til nå, og hva som gjenstår *Komplett ny forstilling (bærearmer, indre/ytre endeledd,kaklestag, alle foringer) *Supersport høydejusterbart understell *Camber kit bak *Powerflex diff. foring *Powerflex Traverforinger bak *Bremseslanger x4 *Topp/støtdemperlager bak *Girmansjett *M50b25 motor med alt av nødvendige deler for montering i E30 *Orig. Mtech2 front og vinge Gjenstår: *Venstre bakskjerm *Bakplate *Frontplate *Topp/Støtdemperlager foran *Slipesett til m50 (+vannpumpe, plugger osv) *Borra og slissa skiver foran og bak *Bakluke *Clutch *Muligens nye felger Det er sikkert mer som er handla inn, og mer som skal handles inn
316 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Åssen felger? Den bakplata var litt rufsete kan man vel gjerne kalle det.
hamansen Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Åssen felger? Den bakplata var litt rufsete kan man vel gjerne kalle det. Er det jeg ikke vet..er så mye jeg har lyst på Hehe, ja den har blitt et uskyldig offer for elendig sveisearbeid ved en tidligere skade ser det ut som, samme grunnen til at skjermen ska byttes..
hamansen Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Noen som har liggende facelift hovedlykter de kan selge for en billig penge? Hadde lyst å prøve med gul folie på lyktene foran..
leif harald Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Noen som har liggende facelift hovedlykter de kan selge for en billig penge? Hadde lyst å prøve med gul folie på lyktene foran.. Jeg har noen jeg sikkert kan hive med i pakken med mtech2 fangerene vis du betaler litt ekstra
Bimma /// Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Godt og sjå det er fleire som intreserer seg for cabbe Fin bil og liker planene du har for den
hamansen Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Noen som har liggende facelift hovedlykter de kan selge for en billig penge? Hadde lyst å prøve med gul folie på lyktene foran.. Jeg har noen jeg sikkert kan hive med i pakken med mtech2 fangerene vis du betaler litt ekstra Hvaslags pris snakker vi?
hamansen Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Godt og sjå det er fleire som intreserer seg for cabbe Fin bil og liker planene du har for den
Pedi Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Godt og sjå det er fleire som intreserer seg for cabbe E30-cab er jo en flott bil, det er det jo ingen tvil om.
hamansen Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Nei d er fine biler, begynner å bli få som ikke er nedsarvet og rustet..
hamansen Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Da er "ny" front og vinge på vei i posten
hamansen Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 Fikk meg en høvelig grei kompressor i julegave, så nå får jeg gjort litt slipearbeid og div selv, og slipper og måtte låne meg utstyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå