///Kristian Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Liker rompa på den 335`n Ville gått for en på hver side, men det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Skal ikke bare ha 2rør på en side da? Tøft det.Ikke ha 2x1rør per side ihvertfall. Ser så audi ut Når jeg skal gjøre noe sånn, så vil jeg gjøre det ordentlig, for å få bilen mer unik, og derfor faller jeg ikke for kun èn potte med to uttak:) Liker rompa på den 335`n Ville gått for en på hver side, men det er meg Ja, den er virkelig pen, den!: ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Hadde det vært meg ville jeg gått for 2 rør på hver side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Med mindre du skal til med M-fangere osv ville jeg holdt meg til 1 rør på hver side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Med mindre du skal til med M-fangere osv ville jeg holdt meg til 1 rør på hver side Det er ihvertfall ikke førsteprioritet, så jeg er igrunn enig med deg at det vil kle best med ett rør per side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Da har jeg bestilt time hos Svendsen eksos, og det blir 335-eksosanlegget! Jeg ønsker å fjerne modellbetegnelsen. Er det noen som har noen tips om hvordan dette kan gjøres? Jeg fikk høre at det var uaktuelt å bruke varmepistol, grunnet miljølakk over lakkeringen, og oppvarming av denne kan resultere i bobler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Da har jeg bestilt time hos Svendsen eksos, og det blir 335-eksosanlegget! Jeg ønsker å fjerne modellbetegnelsen. Er det noen som har noen tips om hvordan dette kan gjøres? Jeg fikk høre at det var uaktuelt å bruke varmepistol, grunnet miljølakk over lakkeringen, og oppvarming av denne kan resultere i bobler. Om du har sterke negler, er det mulig å bare bøye ned og dra chromen av den dobbeltsidige teipen, for så ta litt avfetting på limet som sitter igjen. Men du må være forsiktig når du bøyer ut chromelogoen, den har skarpe kanter som lett kan lage merker i lakken. Ikke spesielt farlig med varmepistol mot lakk på metall, men på plast derimot.... Du kan varme til det ryker av lakken uten at det skjer noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Takk takk! Da skal jeg prøve det. Jeg hørte det var mulig å bruke rødsprit på det resterende limet, stemmer det? Ellers skal jeg prøve med avfetting og spare til lange negler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Kan kanskje holde hardt å ta d av med fingrene siden d mest sannsynlig sitter ganske bra?? Jeg brukte faktisk tynn fiskesenn og "skjærte" meg gjennom, mest mulig mot merket.. Vasket av limet, men kommer ikke på hva stoffet het akkurat nå.. Bør kanskje bruke noe som ikke er alt for hardbart til lakken.. Tror heller jeg ville varmet forsiiiiktig med varmepistol evt hårføner for ikke å skape for mye varme.. Da kan d jo gnikkes vekk, og etterpå vaskes over.. Veldig herlig bil du har gått til innkjøp av alle fall!! Litt enig i at eksosen på 335`en ligna litt for mye på Auda, men samtidig tror jeg det kler bilen best om du ikke skal ha noe mere eksteriør bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Takk, det går kanskje an å ha et plagg under en tynn skrutrekker og? Når du sier det, så er jeg enig i at det ser litt ut som Audi, men jeg føler motoren blir for liten til å sette på M3-eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Ville vært ytterst forsiktig med plagg under skrutrekker alle fall Kan jo i værste fall være uheldig å miste taket eller gli feil vei, å da kan det bli en dyr affære å ta av merket Hehe, skjønner den.. Hadde ikke ei på hver side ligna Audi så hadde vel tvilen vært liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Da dropper jeg idèen! Du foreslår M-eksosen, eller noe liknende denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Vet nesten ikke... Er jo veldig pent det der også, men der mangler det nesten noe under på en måte.. Synes generelt d kler bedre med 2x2 da.. Men den der hadde vært vrien å bestemme seg på Du får trekke lodd om du ikke klarer å bestemme deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Haha,det blir nok til at jeg må ty til lodd To enkle potter blir litt mer diskret og enkelt. To doble står litt mer frem, og ser grommere ut:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 335 eksos blir tøft vet du, men da må du jo nesten fjerne modellbenevnelsen. Det er bare limt på, så jeg hadde prøvd med sene er tanntråd og så fjernet limrestene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå