Nytern Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Heldekkende bilpresenning. Passer mellomstore biler, f.eks 3-serie? 200,- Splitter nytt H7 xenonkit i god kvalitet fra autobb. 6k kelvin. 700,- Luftpistol med en haug kuler 500,- Tandberg Sølvsuper 12 og 12c 400,- pr stk. 12" Blaupunkt sub i kasse 500,- Splitter nytt veggfeste for alt fra små til svære tunge flatskjermer. (30-63") 700,- 15" bbs med utslitte dekk 400,- Stått på E28. Project Gotham Racing 4, Need for speed ProStreet og stuntman ignition til xbox 360 samlet 300,- Canon Eos 30d semiproft speilreflekskamera med hama stativ, loewe veske og 18-55is objektiv. 4gb minnekort og alt som ellers fulgte med av innpakning, bruksanvisninger etc. Gjenstående uhellgaranti er det og gitt.. 5000,- Kommer sikkert mer etterhvert som jeg får rydda meg inn på roterommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 jeg byr 600 ink frakt for luftpistolen og overspenningsværnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Hmm, blir litt i minste laget. Overspenningsvernet er nytt i eske og kostet alene 800kr. Målet er å få prisene jeg oppgir ettersom de allerede er lave så får vi heller se om jeg spanderer frakt om noen evt vil kjøpe flere gjenstander. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 har gps digital speedometer? Funker knall? såfall intr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Gps har digitalt speedometer! I kartvisningsmodusen har du et lite speedo nederst i hjørnet, trykker du på det får du opp et helt dashbord med skikkelig speedo, tripteller, makshastighet, snitthastighet osv Den funker knall, selges kun fordi jeg handla meg gps med bluetooth handsfree! Edit: Fant faktisk bilde, ikke jeg som har ringet rundt speedo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Se der ja. kjøper den jeg, om du kan vente til mnd skifte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Bra saker! Hvis ingen andre melder seg før det er det en done deal La til en ting til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Opp med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Gps og overspenningsvern solgt og sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Erre ok av meg å bumpe denne tråden eller? (Høres ut som OJ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 O.J. sier ikke ok, men "rekti" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Haha, kom faktisk på det når jeg hadde lagt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Oppesen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 har du bilde av Luftpistolen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå