EirikL Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Jeg er interessert i tips til felger i 15" som passer til min E30 touring. Jeg finner noen på ebay, men sliter med å finne felger med riktig innpress. Med 7x15 kan jeg ikke ha lavere en et24 og de fleste pene felgene jeg finner har 20 og nedover. Hvis noen har tips å komme med, er det bare å synge ut. Gjerne post bilder og/eller linker med info om felgene.
635csi Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Du har kanskje sett disse allerede? Ikke akkurat klassiske felger, men tøffe likevel: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=132834
EirikL Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Jeg har sett litt på dem, ja. Men jeg har ikke lyst på hvite felger på en hvit bil. Rett og slett fordi felgene vil være mye hvitere enn bilen
Hauso Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Hvorfor akkurat 15" ? Er jo sinnsykt smått.. 15 er bra! Synes 15'' passer e30 veldig bra. Har det selv, og er fornøyd. blir jo maks pakkis å rulle rundt på 18''.. da kan man like gjerne skriver "NEGER" på sia på bilen. Hva med bbs rs? Eller noen form for kopi av dette? har selv melber felger( sikkert no kopi dritt) men de synes jeg passer veldig fint til resten av bilen. Sjekk finn.no, ofte mye bra der;D Eller Blocket.se
Fredrik Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 15" felger på E30 er det beste kompromisset, men 16" går også bra. 14" var for de fleste modellene originaldimensjonen, men det blir for pinglete idag. 17" felger blir for stort og ødelegger bare kjøreegenskapene. På E36 derimot er trolig 17" felger det beste kompromisset. 15" 16"
EirikL Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Hvorfor akkurat 15" ? Er jo sinnsykt smått.. Hovedgrunnen er at jeg kjøpte nye dekk til felgene mine i sommer og ikke orker å bruke penger på nytt sett til sommeren igjen. Men det er også fordi jeg er blitt såpass gammel at jeg vil ha komfort i stedet for tøft
EirikL Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Mim er meget pent på E30, men de stikker for langt ut på ix, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå