-Erik- Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Høyeste bud på diffen er nå 3000,- Får jeg ingen høyere innen fredag ettermiddag går denne diffen på lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Romeo66 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Har du vifte til varmeannlegget, evt pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 jada! har komplett varmeapparat! Tja, hva kan sånt være verdt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Ingen høyere en 3000 idag så går den til JulianS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Kan du ordne bilder av dørene? Gjerne bilde av det som finnes av rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Det kan jeg selfølgelig. Kommer hjem i morgen tidlig så skal få tatt bilder av diverse ting i helga. Skal sies at de er veldig bra for rust. ingenting i falsen under om jeg husker helt riktig, så er det eneste litt av lakken på den ene som har flasset av hel nederst. Men bilder kommer i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Da kan jeg hente i morgen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Det kan du vettu! Når ca på dagen kommer du? (ta dette på pm eller send meg mld på 986 20 668) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Da er diffen borte! Beklager at ikke bilder har kommet men SKAL ta å ordne dette i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Flott Hvor mye skal du ha for dører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakonv Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 700.- for begge skjermer. siden de er litt pjuskete som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Da er det noen bilder i første posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Flere bilder i første post! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 pris på framsetene? Og om det går an og bygge det så de passer til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg