Gå til innhold

Min e46 330Xi

Rikerud
 Share

Anbefalte innlegg

Fargen på bilen er Cosmosschwartz metallic.

Bilen har følgende tilvalg:

0535 Klimaautomatik

0502 Scheinwerfer-waschanlage

0609 Navigasjonssystem

0672 CD wechsler

0205 Automatik-getriebe

0210 DSCIII

0235 Anhaengerkupplong, kopf abnehmbar

0249 Multifunktion fuer lenkrad

0255 Sport lederlenkrad

0290 LM Rad/sternspeiche 44

0354 Gruenkeil frontschreibe

0386 Dachreling

0403 Glasdach, electronish

0423 Fussmatten in velours

0431 Innenspiegel automatish abblendung

0464 Skisack

0481 Sportssitze

0508 Park distance control

0522 Xenon

0439 Interierurlisten

0441 Raucherpaket

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. Er veldig fornøyd. En fornøyelse å kjøre lillemor til barnehagen i denne. :D

Senk eller ikke-senk. Det er ikke det første jeg kommer til å bruke penger på. Som det er nevnt her, dette er tross alt en X. Slik bilen står i dag er den helt orginal og det er noe med orginalstuk også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke prøvd den på vinteren enda. Bare venter på snøføre nå.

Enig i at lyden er veldig bra. Veldig diskret og beskjeden på tomgang dog, men brutal, krisp og rå når man gir jernet. Ble faktisk litt overrasket over at den faktisk var så rå som den er. Hadde forventet meg ett litt mer sivilisert lydbilde. Lurer litt på hvordan den høres ut utenfra? For meg inni er det helt vanvittig i allefall, men skjønner alle rundt meg i trafikken hvorfor jeg sitter å gliser? :lol:

Glad jeg gikk for bensinbilen jeg i allefall og fikk BMWs sagnomsuste bensin-rekke-sækser under panset. Verdt hver en krone i bensin, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg, venter på vinteren selv for å få prøvd den ut litt.. Får vel dra på fjellet med den snart ;)

Bensinutgiftene er ikke av de største på disse bilene heller egentlig, jeg har snitt på 0,94 og synes ikke det er galt i det hele tatt :D

Har du noen planer for hva du vil gjøre med den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger vel på et snitt rundt literen så langt. Men da har det vært litt gassing... Var ute å kjørte sammen med en Alfa Romeo Brera 3.2 q4 og da blir man jo inspirert, for å si det sånn 8)

Det er ikke så mye å gjøre med bilen, den har det utstyret jeg ønsker meg og ser veldig hel og pen ut. Så den blir nok holdt rimelig orginal tenker jeg.

Tenkte å finne ut litt om det finnes annen software til den navigasjon/kjørecomputer-skjermen... Eller er man støkk med det som ligger inne? Har ikke brukt tid på å lete enda (men tviler vel på om det går an...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...