Rikerud Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Grattis med en herlig bimmer Men den skriker etter senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Fargen på bilen er Cosmosschwartz metallic. Bilen har følgende tilvalg: 0535 Klimaautomatik 0502 Scheinwerfer-waschanlage 0609 Navigasjonssystem 0672 CD wechsler 0205 Automatik-getriebe 0210 DSCIII 0235 Anhaengerkupplong, kopf abnehmbar 0249 Multifunktion fuer lenkrad 0255 Sport lederlenkrad 0290 LM Rad/sternspeiche 44 0354 Gruenkeil frontschreibe 0386 Dachreling 0403 Glasdach, electronish 0423 Fussmatten in velours 0431 Innenspiegel automatish abblendung 0464 Skisack 0481 Sportssitze 0508 Park distance control 0522 Xenon 0439 Interierurlisten 0441 Raucherpaket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Grattis med en herlig bimmer Men den skriker etter senk! Takker og bukker! Ja, senk hadde gjort seg. Kanskje til våren Bildene er forøvrig tatt i Trondheim i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Grattis Den var nice! rett å slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 1 stk bra utstyrt og fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Fin vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Grattis med flott bil! Synes det er lov å ha høy bil når du har X, blir litt feil å senke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Tusen takk alle sammen. Er veldig fornøyd. En fornøyelse å kjøre lillemor til barnehagen i denne. Senk eller ikke-senk. Det er ikke det første jeg kommer til å bruke penger på. Som det er nevnt her, dette er tross alt en X. Slik bilen står i dag er den helt orginal og det er noe med orginalstuk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Nydelig med 330xi rikerud:) Jeg har også tenkt tanken på senk, men er noe med at en x bil skal ha litt bakkeklaring Jeg forguder lyden i disse motorene fått prøvd bilen på vinterføre enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Nei, ikke prøvd den på vinteren enda. Bare venter på snøføre nå. Enig i at lyden er veldig bra. Veldig diskret og beskjeden på tomgang dog, men brutal, krisp og rå når man gir jernet. Ble faktisk litt overrasket over at den faktisk var så rå som den er. Hadde forventet meg ett litt mer sivilisert lydbilde. Lurer litt på hvordan den høres ut utenfra? For meg inni er det helt vanvittig i allefall, men skjønner alle rundt meg i trafikken hvorfor jeg sitter å gliser? Glad jeg gikk for bensinbilen jeg i allefall og fikk BMWs sagnomsuste bensin-rekke-sækser under panset. Verdt hver en krone i bensin, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Det skjønner jeg, venter på vinteren selv for å få prøvd den ut litt.. Får vel dra på fjellet med den snart Bensinutgiftene er ikke av de største på disse bilene heller egentlig, jeg har snitt på 0,94 og synes ikke det er galt i det hele tatt Har du noen planer for hva du vil gjøre med den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Jeg ligger vel på et snitt rundt literen så langt. Men da har det vært litt gassing... Var ute å kjørte sammen med en Alfa Romeo Brera 3.2 q4 og da blir man jo inspirert, for å si det sånn Det er ikke så mye å gjøre med bilen, den har det utstyret jeg ønsker meg og ser veldig hel og pen ut. Så den blir nok holdt rimelig orginal tenker jeg. Tenkte å finne ut litt om det finnes annen software til den navigasjon/kjørecomputer-skjermen... Eller er man støkk med det som ligger inne? Har ikke brukt tid på å lete enda (men tviler vel på om det går an...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikerud Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå