PIIIPower Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Måtte bytte pære foran på bilen (org non-fl.) og fant ut at linsen var løse.. er dette noe man kan løse billig... eller skal jeg rett og slett sette på de originale hella FL lyktene jeg har hatt liggende alt for lenge fordi det dumme AC røret står i veien? Altså jeg skulle ha bytta, men det har vært så mye annet og de har jo lyst de som står der.. også hadde det vært kjekt om jeg fikk de gamle til å fungere så jeg hadde noen i bakhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Om du skulle ha bytta uansett så skjønner jeg ikke problemet, bare å hive på de nye lyktene det. Nå har du jo tilogmed en grunn Du får jo bare åpne de gamle lyktene og se om du kan få festet linsa der den skal stå på en eller annen måte Hva er FL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 FaceLift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå