wabby Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=575812 Noe spesielle biler og langt fra serie-produksjon kan man si Syns det var litt Z4 preg av den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 hmm så fryktelig lekebil ut . fra cars eller hva den filmen heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Top Gear har testa denne. Gal bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Noe som skurrer litt her! I vg artikkelen står det at bilen drives av en S85 og i top gear klippet sier de at det er en S65. Hvem har rett? Med tanke på at top gear klippet var laget før vg artikkelen så tror jeg vg er mer oppdaterte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Er ikke S85, er S65, bare hør lyden på klippet. Aldri hørt en V10 med den kaklinga ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 bilen i klippet og på vg er ikke like heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Det jeg også tenkte. At de (i mine øyne) kanskje har nedgradert veritas'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå