Lapin Kulta Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Nydelig bil med rett interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Takk! Blir nok ikkje politi lys på min. Har andre ting som blir prioritert før det evt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 må få vekk snøen nå sånn at eg kan få vasket bilen sikkelig å få tatt noken bra bilder! :roll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Har ikke oppdatert her noe særlig pga drittvær og er for tiden på jobb. Har imiderlidig bestillt meg litt snacks fra Meguiars og Scandishine så når eg kommer hjem blir det mye jobb:) Kansje sommerdekka kan komme på også! .. da må det bli noken bilder og tenker eg liste fra meguiars: 911026 Gold Class™ Car Wash Shampoo & Conditioner 911030 Quik Wax™ Spray 911044 Deep Crystal® System Paint Cleaner - Step 1 911046 Deep Crystal® System Polish - Step 2 911087 Water Magnet™ Microfibre Drying Towel 911091 Soft Foam Applicator Pad 4-pack 911018 ScratchX® Scratch & Swirl Remover 911054 NXT Generation® Tech Wax 2.0™ Liquid fra scandishine: 1 x Bilberry Felgrens 1l 1 x 18L bøtte combo, med gritguard, såpe og washmitt 1 x Chemical Guys Shaggy Fur Microfiberklut 6 pakk ellers har hatt null problemer med bilen. Den er bare utrolig bra og kjøre! prøver å sammenligne med andre biler men blir ikke det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Så jævlig bra ut det der! Hvor mye kom bilpleiepakken på der? Så ut som du har det du trenger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Scandishine var det vell 950 tror eg. Meguiars var på 1500 ca.. har prisliste viss du er interessert.. Trenger bare litt avfetting og felgbørste så begynner det å komme seg. Men er ikke varmt nok ennå te å polere bilen der eg bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 sitter å venter på nye lci lykter og adaptere fra bruce miranda.. håper det blir bra. har vore alt for sløv med å oppdatere her.. skal og klare å få tatt noke nye bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Hadde jeg også hatt E60 fortsatt hadde dette vært en oppgradering jeg hadde gjort umiddelbart. Blir kjempebra når du får på plass kabler og lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 artig skyss dette, her må det vel en chip til etterhvert også?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Gratulerer med kjempeflott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 håper dette løfter utseende på bilen litt vertfall. Har vært veldig treg med å få ut bilder men dette kommer når bilen har fått på seg nye baklamper. Bare pakken kommer nå.. begynner å bli utolmodig..! Har også oppgradert Idriven til nyeste versjon når den skulle inn til service for mircrofilter og bortprogammering av servicer som bare gjaldt for tyskland. Måtte totalprogrammere bilen visstnok. Så då har hele bilen fått nyeste programvare. Litt freshere idrive enn den stygge brunfargen. Bilder kommer! ang chip er eg skeptisk. har fortsatt garanti fra forhandler så vil ikkje tulle me den ennå. Er bare så dumt at chip fra BMW / hartge koster blod.. ellers takk for kjekke kommmentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vægskrapå Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Nydelig bil du har der. Beklager for litt OF.Topic men e d nokon som kjenne til ein ren M5 tråd her? E nokså ny på detta Forume Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 Nydelig bil du har der. Beklager for litt OF.Topic men e d nokon som kjenne til ein ren M5 tråd her? E nokså ny på detta Forume bruker du søkefunksjonen her på forumet finner du mange tråder som omhandler M5. takk for kommentar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vægskrapå Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Takk for tipse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå