Termy Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Hei, for øyeblikket bruker jeg en minnepenn i anlegget i bilen, så musikk spilles derifra. Jeg ønsker å kunne koble til ipod'en istede, og kunne velge musikk og slikt ifra iPod'en, og få dette spilt av gjennom anlegget. Altså, styre musikken ifra iPod'en. Er det noen som vet hvordan dette gjøres? Spilleren har utgang USB og AUX. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Om du kun vil ha lyden fra ipoden kan du koble den til aux inngangen.. Vil du ha styring av ipoden så må du si hvilken spiller du har Min spiller(pioneer avh-p5900dvd) har iallefall innebygget ipod kontroll, måtte bare kjøpe en kabel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Da prøver jeg med AUX. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Jeg ser ikke ut til å finne en 'normal' overgang fra iPod-grensesnittet til AUX (bortsett ifra store konverteringsbokser og tåpelige løsninger ifra apple.com). Jeg har en 07' 320i cab med "Radio Proffesional"-, eller business-spiller. Litt usikker på hvilken av disse, men regner med det ikke spiller noen rolle. Det var den dyreste isåfall. Tilkoblingen til AUX\USB sitter i midtkonsollen. Er det noen steder jeg får kjøpt en helt enkel overgang? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333336 Da får du ipod på AUX, skal du ha Ipod via USB kabel må du vel kjøpe Ipod modul for bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Det der er minijack\minijack, og fungerer derfor ikke mot AUX-grensesnittet. Det passer forøvrig heller ikke. Jeg fant derimot dette etter en god del leting: http://www.europeanautosource.com/produ ... cts_id=885 Problem solved! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå