Andros Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Litt fakta om bilen: Bmw E28 520 1984 mod, km stand 350 000 (masse bil igjen) Orginal interiøret er tatt ut og erstattet med komplett M-tec (mangler bare girkule) så om noen har en til en billig penge så rop ut) 16" Fondemental felger med 225.55.16 35x45 senk fra AL-KO (fjærer og dempere) Liebig leppe Alu Angel Eyes fra E21 Kun 2 eiere, eid av eldre ektepar siden 84', å damekjørt i 1 år så fremt som til at jeg kjøpte den nå.. Bildet er ikke tatt med Fondementalfelgene men noe replica av alpina felger, som jeg bruker på vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 meget fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Noen bilder.. Har ettermontert xenon i langlysene, 4300K og 50W Bilde av meg og en kompis, han kjører en E28 524 turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Slenger med 2 til når jeg først er i gang Stemingsbilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Dette ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Jeg er godt fornøyd så lang med den.. : ) Men jeg har et problem, vi er flere om saken som mener at det ikke er orginalmotor som står i.. Fordi denne i forhold til andre E28 520 er mye kvassere å drar bedre enn andre E28 520'er.. En kompis av meg har 2 E28'er (har hadd 3) På alle di står motorvolumet støpt i på blokka men rimelig store bokstaver, men nå har vi gått over hele blokka uten å finne det spor av motorvolum.. Noen som har en muligens forklaring på dette? (ingen merker etter sliping osv på blokka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 du som er kompis med halfdan ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Er det M20 eller M30 motor i denne? 525 og oppover har M30. B20 har vel M20 motor og denne har vel ikke noe synlig merke på hva slags motor det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Kan jo være en M20B25 som sitter i? om det hadde vært en M30B25 hadde det vel stått 2,5/2,8 på innsuget og blokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Flott bil det! Liker frontleppa og Alpina-hjulene! Er ikke fullt så glad i de blåe hovedlyktene og de sorte blinklysene Det nest siste bildet du postet var forresten veldig tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 er gammel m20 som står i denne. men lurer på om det er en b25 da den går ganske greit! den røde er min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 er ikke m20b23 da? B25 har motronic, B23 har/hadde vel K-jet om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Flott bil det! Liker frontleppa og Alpina-hjulene!Er ikke fullt så glad i de blåe hovedlyktene og de sorte blinklysene Det nest siste bildet du postet var forresten veldig tøft! Ble bare sinnsykt blått på bilde, er hvitt om jeg møter deg langs veien.. Bare spør H_Vatn, han vet hvordan det er å møte meg med langlysa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg er godt fornøyd så lang med den.. : ) Men jeg har et problem, vi er flere om saken som mener at det ikke er orginalmotor som står i.. Fordi denne i forhold til andre E28 520 er mye kvassere å drar bedre enn andre E28 520'er.. En kompis av meg har 2 E28'er (har hadd 3) På alle di står motorvolumet støpt i på blokka men rimelig store bokstaver, men nå har vi gått over hele blokka uten å finne det spor av motorvolum.. Noen som har en muligens forklaring på dette? (ingen merker etter sliping osv på blokka) er vell fordeler på blokka på denne, har du sjekka hva som står på motorblokka under fordeleren? sånn lite felt rett over bånnpanna, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå