Gå til innhold

Går mot større høyder, E28 535 banebil

Andros
 Share

Anbefalte innlegg

Litt fakta om bilen:

Bmw E28 520

1984 mod, km stand 350 000 (masse bil igjen) 8)

Orginal interiøret er tatt ut og erstattet med komplett M-tec (mangler bare girkule) så om noen har en til en billig penge så rop ut) :!:

16" Fondemental felger med 225.55.16

35x45 senk fra AL-KO (fjærer og dempere)

Liebig leppe :P

Alu Angel Eyes fra E21

Kun 2 eiere, eid av eldre ektepar siden 84', å damekjørt i 1 år så fremt som til at jeg kjøpte den nå.. :)

28bs8fcq1162yb1ej4du.jpg

Bildet er ikke tatt med Fondementalfelgene men noe replica av alpina felger, som jeg bruker på vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er godt fornøyd så lang med den.. : ) Men jeg har et problem, vi er flere om saken som mener at det ikke er orginalmotor som står i.. Fordi denne i forhold til andre E28 520 er mye kvassere å drar bedre enn andre E28 520'er..

En kompis av meg har 2 E28'er (har hadd 3)

På alle di står motorvolumet støpt i på blokka men rimelig store bokstaver, men nå har vi gått over hele blokka uten å finne det spor av motorvolum..

Noen som har en muligens forklaring på dette? (ingen merker etter sliping osv på blokka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil det! Liker frontleppa og Alpina-hjulene!

Er ikke fullt så glad i de blåe hovedlyktene og de sorte blinklysene ;) Det nest siste bildet du postet var forresten veldig tøft!

Ble bare sinnsykt blått på bilde, er hvitt om jeg møter deg langs veien.. :P Bare spør H_Vatn, han vet hvordan det er å møte meg med langlysa.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt fornøyd så lang med den.. : ) Men jeg har et problem, vi er flere om saken som mener at det ikke er orginalmotor som står i.. Fordi denne i forhold til andre E28 520 er mye kvassere å drar bedre enn andre E28 520'er..

En kompis av meg har 2 E28'er (har hadd 3)

På alle di står motorvolumet støpt i på blokka men rimelig store bokstaver, men nå har vi gått over hele blokka uten å finne det spor av motorvolum..

Noen som har en muligens forklaring på dette? (ingen merker etter sliping osv på blokka)

er vell fordeler på blokka på denne, har du sjekka hva som står på motorblokka under fordeleren? sånn lite felt rett over bånnpanna,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...